torstai 20. kesäkuuta 2013

XXS-leija

Isosiskon luota selvittiin eilen illalla kotiin! 
Lauantaina ei tehty mitään erityistä, kun tultiinkin sinne vasta illalla. 
Bussista päästyämme menimme Hesburgeriin syömään... Oli pakko ostaa jotain, sillä Isosisko valvoo. Kanacaesarhampissa oli ihan liikaa majoneesia mun makuuni. 
Sydän pomppasi kurkkuun kun katsoin sen kalorit netistä... 627,7kcal. 
Onneksi en syönyt sitä kokonaan. 

Ennen siskolle lähtöä tein kotona lihaskuntoa kahvakuulan kanssa ja treenasin crosstrainerilla puoli tuntia. Luin netistä, että 30min crossarilla kuluttaa jopa 300kcal? Kovaa sillä sitten treenasinkin, että saatoin luottaa tuohon lukuun. 
Kulutuksista huolimatta kertyi yli tuhat kcal. 
Hävettääää. 

Älä enää syö hesessä mistään hinnasta. Piste. 
Poikkeustilanteissa vähintään ahdistu rangaistukseksi.

Sunnuntaina riennettiin Linnanmäelle. 
Sateisesta säästä huolimatta reissu meni tosi hyvin. 
Pikkusisko oli ainoa, kenelle ostettiin ranneke. Mulle ostimme kaksi laitelippua, jotta pääsin sen huoltajaksi pariin laitteeseen.
Linnanmäellä syötiin sushia ihan hyvin mielin. Jälkkäriksi ostimme isosiskon kanssa jääjogurtit, vain 90kcal! 

Tää päivä meni kalorien kanssa ihan hyvin, vaikka hiukan saattoi mennä yli (en tiedä sushin kaloreita :D) niin se varmasti kuittaantui sillä järjettömällä kävelyn määrällä. 

Myös maanantaina kävelimme paljon, sillä silloin oli kamppi-forum kierroksen vuoro jne jne. 
Oon aika ylpeä mun uusista farkuista, ostin carlingsista Dr.Denimit, niitä kun on kehuttu. 
Kokeilin ensin xs- kokoa, mutta xxs istui paremmin! Juhuuuu olen kuin olenkin aika pikkuinen.

Maanantai ja eilinen tiistai menivät myös syömisten kannalta hyvin.
Ihmettelin bussissa, kuinka edessä istuvalla tytöllä oli 2 suklaapatukkaa ja sitten vielä sellaisia fazerin suklaanappeja. Se tyttö lähetti eväistään kuvia jollekin kännykällään. 
Mä en ikinä kehtaisi jos söisin sellaiset eväät bussissa... 
En tuomitse tyttöä, sehän on ihan normaalia, että herkuttelee vaikka bussimatkalla, just hyvä, mutta sanonpahan vaan, että en minä pystyisi.. En enää. 
Mutta olen iloinen, että itse söin mielummin viinirypäleitä. 
Paljon enemmän hyötyä elimistölle kuin jossain suklaassa. 
Huom. En edelleenkään tuomitse sitä tyttöä. 
Jos tunnistat itsesi, tiedä, etten tarkoita pahaa. :(

Tänään olen onnistunut syömisten kanssa tosi hyvin. Tavoite SGD:n mukaisesti siis tänään 400kcal laskematta tuoreita rehusia. (:D) Saattoi mennä hiukkasen yli, kun 398kcal jälkeen join vielä muutaman kulauksen juissia. WTF WHO CARES.

 
Päivällä olin lenkillä ja olen katkera, sillä luulin reittini olevan yli 8 km, mutta ainakin sports trackerin mukaan se oli alle 7km.. Hyvä silti! Aurinko paistoi silloin jo aika kirkkaasti, mutta uskalsin juosta ja sain huomata, että ei se auringonpaiste mitään estä. Ennen pelkäsin, että pyörryn, jos on hiukankaan lämmintä. 
Ei voi ikinä tietää, pystyykö johonkin, ellei kokeile! 6,71km 51min 306kcal. Vihdoin taas se -300!

Oon nyt oikeasti tosi väsynyt, enkä oikeen pystynyt keskittymään tähän ja seliseli. Tää nyt oli vaan tämmöinen tylsä raportti mun tekemisistä ja epäröin hiukan tämän julkaisemista. Mulla olis niin paljon vielä kerrottavaa mun kaikista ajatuksista, mitä on pyörinyt päässä lähipäivinä, mutta kun en osaa selittää nyt kun väsyttää! Yhyy en osaa enää edes kielioppia.

 




2 kommenttia:

  1. Kuulostaa tosi kivalta reissulta!

    Mullla on kans toi, et en ikinä pystyisi julkisesti syömään tollasia mässyjä, tai no oikeestaan ahdistaa syödä vaikka ees yks mandariini, jos joku tuntematon näkee. Huoh. mut kyllä ne herkut hyvin uppoaa kotona salaa muiden katseilta piilossa xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis se on just toi! Aina pitäs päästä piiloon jos jotain pitää syödä ja sillon sit syö vähän enemmänkin... :DDD

      Poista

Mitä mietit?