maanantai 10. kesäkuuta 2013

Aivan sairaasti vituttavat naiset

Tänään oli ihana sää lenkkeillä! Ei liian lämmintä ja sade oli tehnyt ilman kosteaksi eli helpoksi hengittää.

L ei voinut olla tänään, joten kerrankin mulla oli aikaa muille kavereille. Olin P:n luona (rakas, pitkästä aikaa!) ja pikkuserkkukin oli siellä (tai joku sellainen...). Pyöräiltiin ympäri kaupunkia ja otettiin yhdet. Vaikka olen jo vähän unohtanut, millaista heidän kanssaan on, oli ihanaa viettää iltaa juuri näin. Naurettiin, otettiin kuvia, ilmeiltiin, puhuttiin vähän syvällisempiäkin (kerroin P:lle, että E oli kertonut heidän pohtineen jotain mun juttujani. P sanoi, ettei ole varma mitä tarkoitan, sillä he ovat pohtineet minun tilannettani moneltakin alueelta. Ei kuitenkaan puhuttu siitä enempää, puhukoon keskenään mitä puhuvat, minä saan kuulla, kun on jotain mitä he haluavat sanoa.) ja kuunneltiin musiikkia, kaikki kahden tunnin sisään! 
Voi kyllä, mieluummin poljen ympäriinsä, kuin istun mopoauton kyydissä muiden päättäessä minne mennään.



P:n äidin miesystävän kanssa kun oltiin tupakalla (sssst salaisuus!), juteltiin syvällisiä, kuten tapana hänen kanssaan. Pikkuserkulla oli tänään vähän huolia ja Päm (P:n Äidin Miesystävä :'D) oli huomannut sen ja kysynyt "onko jokin huonosti?". Pän kertoi meille että häntä "vituttaa aivan sairaasti naisissa se, että kun niiden silmistä, eleistä, äänensävystä, kaikesta huomaa, että joku on huonosti, naiset silti vaan vastaa 'ei mitään'. Valehtelee päin naamaa! Kyllä sen ymmärtää, jossei halua puhua, mutta voisi edes myöntää, ettei kaikki ole hyvin. 'On, mutta en halua puhua siitä.' olisi paljon rauhoittavampi vastaus." Hassua, että hän katsoi suoraan minuun puhuessaan. Mutta, pistin tuon korvan taakse,  
minä olen juuri sellainen sairaan vituttava nainen liian usein.


En siis riehunut koko yötä ulkona (edellinen postaus), tulin yhdeltätoista kotiin. Toisaalta, mikä estää vielä lähtemästä? Voi olla, että ainoastaan mun tylsät tottumukset. No okei, pitää jokatapauksessa herätä huomenna pikkusiskoa holhoamaan, mutta lupaan sulle, että joku yö mä riehun ulkona niin paljon, kuin huvittaa, niin paljon, kuin joskus ennen!

Ruakaaa
Söin tänään ehkä hieman yli SGD:n määräämän rajan (650kcal), ehkä, sillä juhlatarjoilujen ja "päivällisen"(edellinen postaus) kalorit on vähän pimennossa.

Liikuntaaaa
Lenkki 6,25km 46min 285kcal. 

Näillä kulutuksilla ja hillinnällä ruuan suhteen olen varsin tyytyväinen.
Vaaka muuten on sitä mieltä, että olen vielä täpärästi 48kg:n puolella. 

Ps. Jaksatteko oikeasti lukea näitä, vai postailenko ihan liikaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?