keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Apua

Hei mitä mä teen? Kello on varttia yli kolme ja mä olen jo ylittänyt tän päivän SGD kalorirajan. Lisäksi pitää vielä olla syövinäni ruokaa jossain vaiheessa!

Kestävyys jne. Liikunnallahan se pitäisi kuluttaa, mutta lenkille en voi mennä koska ulkona on liian kuuma mun sietökyvylle (nössö). Illalla viilenisi, mutta mennään kavereiden kanssa elokuviin (en osta herkkuja!).
On meillä se crosstrainer sentään, pitäisi vaan opetella katsomaan siitä se kulutus... En ymmärrä sitä.

Ehkä vielä vähän lihaskuntoa?

Kyllä tää tästä.

No ei tää nyt kyllä tästä! 
Ihan surkea olo, oon ylittänyt kalorirajan yli 300kcal enkä ole liikkunut! Päivä meni liian nopeesti.. Tai mitä tässä nyt selittelemään, asia on miten on! 
Minä epäonnistuin.
Huomenna voin toimia fiksummin, tänäänkin on kaatunut vain huonoihin valintoihin. 
Rypäle vai karkki? Omena vai muroja? 
Elokuvissa en sentään syönyt mitään (no L pakotti ottamaan yhden popcornin ja puolikkaan lakupalan...), juomaksikin otin kotoa vesipullon. Elokuvareissusta olen ylpeä, annan siitä johtuvan voitontunteen vuoksi melkein anteeksi itselleni ja jos huomenna oikein tsemppaan, voin antaa kokonaan anteeksi. Kyllä tää tästä! Tsemppiä muillekkin!



2 kommenttia:

  1. Tajusin itekkin että tuosa dietissä on aika vaikeaa pysyä :D Mutta tsemppiä jatkoon :)!

    VastaaPoista
  2. Liityin just lukijaks ja mulla ois pari kysymystä :)

    Kuinka pitkä oot?
    Mikä on sun tavotepaino?
    Ja mietit tuolla aikaisemmassa postauksessa että uskallatko laittaa kuvaa, niin musta ois tosi kiva jos laittasit :)

    Sulla on tosi kiva blogi ja kirjotat tosi kauniisti! Tsemppiä sulle <3

    VastaaPoista

Mitä mietit?