perjantai 21. kesäkuuta 2013

Syöppö

Eilen mä aloin oikeesti ajatella, mitä "liian vähän" syöminen tekee mulle. 
Olin niin väsynyt illalla ulkona, etten jaksanut nousta ylös L:n mopoautosta. No, okei kello oli silloin jo melkein 1 yöllä, mutta jos olisin syönyt enemmän, olisin varmasti ollut vähän energisempi.

Tänään olen saanut olla yksin kotona jo jonkin aikaa ja arvaappa mihin se o johtanut. Olen löytänyt sipsit. Otin niitä kokoajan vain lisää ja lisää, vaikka aluksi annostelin itselleni hiukan niitä pieneen kippaan. 

Tekee niin paljon mieli oksentaa, että on ihme, että pystyn pitämään itseäni rauhallisena ja kaukana vessasta. Luulen että selviän tästä tänään, peiton alla puoli tuntia ja sitten suihkuun. Pitää vain unohtaa mitä tapahtui ja syödä loppupäivä hedelmiä jos tulee nälkä.
Apua. En tiedä yhtään mitä ajatella.

Painoin eilen aamulla muuten 47,6kg, menkkaturvotuksesta huolimatta. Kyllä tää dieetti siis jotain tekee, mutta pelkään pilaavani kaiken. 
Eilinen oli dieetin mukaan tosi onnistunut päivä, en ylittänyt kalorillakaan loppusummassa. Kulutun crosstrainerilla ja lihaskunnolla 200kcal. Eilinen kaloritavoite oli 500kcal.

Illalla juhlimaan kavereiden kanssa. 
Toivottavasti ei tapahdu mitään traagista, kuten paljastuksia siitä, mitä mun päässä tapahtuu. Viimeksikin meinasin puhua liikaa. 
Totta puhuen eilen illalla mopoautossa kippurassa istuskellessani teki mieli huutaa ikkunasta kavereille ja pyytää apua. 
Mä oon kipee päästäni. 

Ps. Kirjoitin tällä kertaa taas kännykällä. Enhän nyt uskalla nousta sängystä hakemaan konetta, kun se sipsipussi saattaisi vaania matkalla. Toisaalta nyt ällöttää niin paljon, että tuskin enää retkahtaisin. Auttakaa.


2 kommenttia:

  1. Liian vähäinen syöminen ei tee kenellekään mitään hyvää. Ihmistä ei oo tarkotettu selviämään jollain 800 kalorilla päivässä - mitä vähemmäs mennään, sitä huonommaks olo tulee. Kun syö tarpeeksi, ei tee mieli mitään sipsejäkään. Voimia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, kiitos <3 aion pysyä tässä dietissä loppuun asti, mut oikeesti pitää yrittää haalia enemmän kaikkea mitä ei tarvi laskea, että jaksan.

      Poista

Mitä mietit?