tiistai 4. kesäkuuta 2013

Poutasään jälkeen on myrsky

Toinen päivä SGD:tä on mennyt ihan ok. Tähän mennessä olen kyllä ylittänyt sen 300kcal aika reippaasti, mutta olen kuluttanut tunnollisesti suurimmat mokat pois. Tähän mennessä siis yhteensä 360kcal. Sorruin pariin keksiin, mutta annan anteeksi tältä päivältä.

Olin tänään pitkällä lenkillä, sen oli tarkoitus olla pidempi, mutta aurinko alkoi porottaa kesken lenkin. 6,05km 48min 266kcal. 

Vaaka ei edelleenkään ole voimissaan, joten en yhtään tiedä mitä painan. Yleisesti mulla on nyt kuitenkin aika toiveikas olo painon suhteen ja muutenkin tuntuu hyvältä. On mukavaa, kun on jotkut tarkat säännöt, joita noudattaa parhaan mukaan. Kaikki menee vähän sekaisin, jossei ole selkeitä tavoitteita.


Vähemmän syömisen huomaan kyllä heti. Seisomaan noustessa pyörryttää helpommin ja ateriat uppoaa kyllä melko nopeasti. Vettäkin juon nyt enemmän ja nälkääkin se hiukan ehkäisee janon lisäksi. En oikein tiedä, mitä kirjoittaisin, lyö vähän tyhjää.


Onko muuten sun mielestä sellaiset maustamattomat jne. pähkinät sellaisia, jotka pitäisi laskea SGD- kaloreihin? 
Olen syönyt muutamia cashew- ja pekaanipähkinöitä, enkä ole laskenut niitä mukaan.

Viime yönä muuten, kun L oli meillä, mulle tuli yhtäkkiä huono olo. Siis henkisesti. Mua pelotti vähän ja tuntui jotenkin epätodelliselta.. Halasin L:llää ja sanoin sille "oon syönyt liian vähän. Mua pelottaa, että syön pian vielä vähemmän ja tulen kipeeksi, mutta mua pelottaa myös syödä enemmän...". L otti minut syliinsä ja rauhoitteli "ei sun tarvi pelätä mitään, oot tässä mun kanssa turvassa."


Toivon, ettei tule taas huonoa oloa illalla. 
Harmittaa, etten osaa kuvailla sitä paremmin...

Nyt on muuten ihana sää! Vaikka helle on ihan mahtavaa, niin kyllä tässä ukkosmyrskyssä on sitä jotain!

Ps. Löysin pakastimesta purkin (itse poimittuja) mustikoita. Sulatin niitä kippaan ja söin sellaisenaan, maistuu (myös omalletunnolle) !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?