lauantai 8. kesäkuuta 2013

Haaste!

Kahdeksikko

Säännöt:

1. Kiitä haasteen antajaa.

2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle
  • Mä en millään keksi kahdeksaa, kun niin monella tää on jo käynyt, mutta ainakin tuittu ja kaikki te muut mun ihanat lukijat, jotka ei oo tätä vielä tehnyt! :)
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta
  • jeespoks
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi

  • Mä en oo nyt millilleen varma, kuinka pitkä oon, mutta helmikuun terveystarkastuksessa 161cm, enkä ollut kasvanut silloin enää piiitkään aikaan, joten tuskin nytkään. Mä tykkään olla lyhyt, vaikka mulla onkin salainen unelma, että joskus pääsisin malliksi. Nooh, mikään ei ole mahdotonta.
  • Mun tavoitepaino on (en oo ihan varma tästä) 46kg, olen painanut sen verran jossain vaiheessa viime kesänä. Joulunaikaan 2011 painoin 53kg, en tiedä, mitä tapahtui, mutta halusin äkkiä laihduttaa, ja kevään 2012 aikana lähtikin kiloja, ja olin tyytyväinen. En tiedä, millainen ajatusmaailma mulla oli silloin, muistaisin, että koko laihtuminen kävi puolivahingossa.. Kumpa se olis nyt niin helppoa.
  • Mun poikaystävän L:n kanssa me ollaan oltu nyt 20kuukautta yhdessä. Meidän suhteessa on ihan oikeasti ollut vaiheita ihan päästä päähän ja on ihan suoranainen ihme, että ollaan yhä yhdessä. Me vaan molemmat pelätään kai niin paljon yksinoloa, että vaikka kuinka on mennyt huonosti, ollaan jatkettu. Katsotaan nyt mihin tämä johtaa. Välillä, kun on mennyt jotkut asiat tosi väärin, en vain ole pystynyt jättämään L:llää, vaikka olisi ollut parempi niin, ihan vain, koska en ole tahtonut tehdä sitä sille. Ajattelen aina muita niin paljon, että unohdan ajatella itseäni.. Mutta nyt on ihan hyvä, että ollaan yhdessä, miten muuten pärjäisinkään.
  • Rakastan piirtämistä! Sain kuviksestakin 10, mutta pelkään, että jos paljon tätä harrastan, jotkut pitävät minua outona. Niin kävi ala- asteella, ihan vain, koska manga oli mun mieleen. Motivaatio piirtämiseen on ollut vähän laskussa, mutta koitan piirtää kuitenkin niin usein, kuin mahdollista.
  • Rakastan myös laulamista. Laulan aina L:n mopoautossa, kun kuunnellaan musiikkia kovalla. Hän sanoi, että laulan ihan hyvin (shokki, en tiennyt, että se kuuli!). Sellainenkin toive mulla on, että saisin joskus laulaa suurelle yleisölle, ja että musta pidettäisiin... 
  • Rakastan tanssia ja voimistelua! Meidän perheen kaikilla tytöillä on ollut yhteinen harrastus, voimistelu. Kaksi mun isosiskoista on olleet kilpajoukkueissa, vanhempi niistä toimii nyt kotikaupunkimme seuran päävalmentajana. Pikkusisko harjoittelee ahkerasti rytmistä voimistelua ja on myös kilpajoukkueessa. Minulta kysyttiin pienenä, tahdonko voimistella, minä kieltäydyin, sillä en halunnut olla niin tyttömäinen. Nyt minua harmittaa se aivan suunnattomasti! Olisi ihanaa tanssia kuin keijukainen suuren yleisön katsellessa! Minä olenkin sitten ollut nuorempana sekalaisissa harrasteryhmissä ja viimeksi lopetin hiphopin keväällä 2012 (halusin enemmän haastetta). Kuitenkaan, minua ei ole päästetty kunnon tanssikouluun, koska ne maksavat liikaa. Tämäkin on siis taito, jonka kanssa joudun pimentoon. huh...
  • Myös näytteleminen on ollut mulle aina rakas harrastus. Olen ollut mukana elokuvassakin (avustajana) ja monissa kotikaupungin harrastajateatterin näytelmissä ja saanut kiitosta. Kuitenkin, olen lopettanut senkin siihen, että se oli joidenkin mielestä noloa. Taas pimennossa...
  • Mä olen vähän sellainen luonne, että aina on tarve näyttää, mihin pystyy. Ehkä mulla on niin sekava olo nyt, juuri siksi, että en pääse purkamaan sitä mihinkään. Paitsi ehkä laihduttamiseen.

Tähän loppuun vielä takuuvarma motivaationnostatusvideo teille Jenna Marblesilta! Mä niin rakastan sen videoita :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?