lauantai 15. kesäkuuta 2013

cfdkfhksd

Siis onko siitä oikeesti viis päivää kun mä olen kirjottanut viimeksi...?
Noh, mä olen ollut nyt muutaman yön L:n luona yötä ja muutenkin ollut kaikenlaista (tekemistä sekä saamattomuutta). L:n luo meno oli iloinen sattuma, sillä siellä ei ole oikeastaan mitään erityistä syötävää. 
Oltiin siellä kahdestaan ne muutamat päivät ja L:lle oli jätetty tyyliin leipää ja muroja (ostin hedelmiä). Oli pakkasessa jotain makkaraa, mitä pojat sitten grillaili yhtenä iltana, kun kutsuttiin kavereita sinne.

Tää viikko on mennyt ihan silmänräpäyksessä, enkä edes muista mitä minäkin päivänä on tapahtunut. Ainakaan en ole lenkkeillyt tai treenannut. Tekee mieli kirota, mutta olen kironnut jo tarpeeksi, joten en jatka sitä tänne.



Onko siinä mun positiivisessa asenteessa järkeä, jos kuitenkin olen aina seuraavanakin päivänä niin saamaton? No, ei siitä haittaakaan ole.

Tänään olisin mennyt vihdoin bodypumppiin. Olen suunnitellut sitä jo jonkin aikaa. 
Kerrankin oli hyvä aika mennä, kaikki varusteet valmiina, syöty hyvin ja skootterin tankki täynnä (:D). 
Etsin kuntosalia, jossa tunti oli, melko kauvan, mutta löysin ajoissa paikalle. 
Sitten tuli se vastoinkäyminen, joka sai mut itkemään ja viettämään loppuillan kotona... 
Mun skootteri ei mennyt jalalle, enkä saanut sitä mihinkään nojaamaan. Rynkytin sen perhanan jalan kanssa ainakin vartin, kunnes tajusin, että olen jo aivan liian myöhässä ja jouduin ajamaan 10km takaisin kotiin
- ihan turhaan. 
Äiti lupasi kuskata minua kun menen seuraavaksi, ellei bussiaikataulut anna myöden.<3



Kun oltiin L:n kanssa kahdestaan niillä, mut valtasi outo tunne. Sellainen, että kun L laittoi Studio killersin Jennyn soimaan, sanat olisivat voineet mennä "I wanna ruin our relationship, we should be friends instead".
Mutta, kyllä mä sitä rakastan kai. "Se on vaan sitä vakiintumista"(sanoi joskus L)- kuuluuko sen olla ihan sellaista? 




Anyway, huomenna ollaan lähdössä isosiskon luokse pääkaupunkiseudulle pikkusiskon kanssa. Ärsyttää.
Mä tiedän, että mä rakastan mun pikkusiskoa, tottakai, mutta hemmetti, kun sen pelkän naaman näkeminen ärsyttää niin sikana! En oikeesti kestä sitä! Se on kaikille ilkee ja käyttäytyy niinkuin kaikki pyöris sen ympärillä. Aina vaan minä, minä, minä! En nyt osaa selittää sitä hirveen hyvin, koska oon nyt vähän raivoissani, taas sen takia. Mutta pitää ymmärtää, kun onhan se vasta pieni ja tollaset asiat kehittyy kai aika yksilöllisesti.

Mä ja mun isosisko ollaan aika samanlaisia, tykätään seurailla muotia ja tykätään samanlaisista vaatteista. Jutellaan aina liikunnasta, ravinnosta ja esim tänään siitä, että hampaat pitää pestä ennen aamupalaa. :D
Me mennään siellä pkseudulla käymään sushilla pitkästä aikaa, mä ja mun isosisko rakastetaan sitä! Mitäköhän toi pikkunulikka tykkää. Kyllä se varmaan ihan reipas on, kun ei ole mahdollisuutta vinkua äidille ja isälle kokoajan.

  

Syömisistä:

Tiistai:
Tavoite: 300kcal
Ylitys: 255kcal
Kulutus: 250kcal
=305kcal
- okei, oon ihan pihalla, oon merkinnyt, että olen kuluttanut tuon verran, mutta en kyllä tiedä mitä olen tehnyt, enkä ole kirjannut minnekkään? Leimataan tämä siis äärimmäisen epäluotettavaksi.

Keskiviikko:
Tavoite: 400kcal
Ylitys: aikas paljon ehkä. 
-Muuten meni ihan loistavasti, mutta söin leivoksia nälkään. 
Pakkohan se on tunnustaa.

Torstai: 
Tavoite: 500kcal
=475kcal
-Ihanaa!

Perjantai:
Tavoite: 450kcal
Ylitys:110kcal + SÖIN PUOLI PUSSIA SIPSIÄ KOSKA VITUTTI KOSKA SKOOTTERIN JALKA! -anteeks :'cc selityksiä selityksiä....

Ps. Ostin tänään clipperin detox luomuteetä. Suosittelen kaikille! Maistui ja tuoksui ihanalta ja detoxinhan pitäisi puhdistaa kehoa (=yrttisekoitusss). Detox on myös apuna painonhallinnassa. ;)


2 kommenttia:

  1. Mun pikkusisko on ihan samanlainen mut kai se kuuluu niitten ikään. Mä olin ihan samanlainen pienenä, mut enpähä oo enää:) Mut hei pärjäile<3

    VastaaPoista

Mitä mietit?