perjantai 31. toukokuuta 2013

Dancing in the rain

Shoppailu toi eilen tosi hyvää mieltä! Ostin uusia vaatteita kesäksi, kengät tanssiaisiin ja ihanan perhoskorun. Äidin kanssa ruokakaupassa löysin itselleni tattarijauhoja, cashew- ja pekaanipähkinöitä sekä soijajogurttia. Yritin löytää Spirulina- levästä tehtyä jauhetta, mutta en löytänyt. Superfooooood! Kysykää, jos tahdotte tietää lisää.

Tein eilen niin, että jätin laskematta kalorit puhtaista hedelmistä ja vihanneksista, koska valmistaudun aloittamaan Skinny girl dietin ensi viikolla. Kalorit meni 770kcal asti, mutta ei haittaa. Kävelimme eilen koulusta yli 10km+ shoppailukävelyt ja ulkona riehumiset. Reipas kävely kuluttaa tunnissa keskimäärin 300kcal- oonko lukenut väärin vai onko se oikeesti niin mahtavaa?

Tänään meillä oli koulussa sitten ne tanssiaiset ja kyllä se väsytti! Varmasti hyvin kulutti sekin, erittäin yleinen lausahdus mitä salissa kuuli oli "soijaa pukkaa". Totta.

Olen onnistunut välttämään tänään lämpimän ruuan, kesälomalla sitten alkaa sekin maistua paremmin, kun ei tarvi syödä kouluruokaa. Tänään olen onnistunut välttämään karkkeja ja muita sellaisiakin paremmin. Tosi sateinen sää taitaa tehdä mulle hyvää. 


Nälkä on valhetta. 
Nälästä ei tarvitse päästä eroon. 
On parempi olla nälissään, kuin lihava. 
Nälkää ei tarvitse tuntea sitten, kun se ymmärtää, ettei sille anneta periksi. 
Minun kehossani määrään minä, eikä nälkä.

Nyt olen hiljalleen lähdössä lenkille. Kostea kesäilta; parasta. Lenkin jälkeen kokeilen tabata- harjoittelua, jota siskoni suositteli. Voin kertoa siitäkin lisää myöhemmin, tulen vielä myöhemmin päivittämään. <3 

Menipä myöhäiseksi. Siirsin lihaskunnon huomiseen aamuun, sillä nyt aika meni kynsien lakkaamiseen huomista kevätjuhlaa varten. 
Lenkki meni kuitenkin hienosti: 38,5min 5,6km kulutus 260kcal.

Syönyt olen puhtaita kasveja laskematta 750kcal edestä. 750-260= 490, joten en ihmettele, että iltapainoni on vihdoin taas 48,2kg. 
Pitää taistella, että jaksan huomenna nousta aamulla kuntoilemaan. Herätys klo 5.30. Zzzzzzzzz

1 kommentti:

  1. Cashew pähkinät ♥
    Niitä vaan tulee aina syötyä liikaa, siks en niitä pahemmin viitsi ostella :/

    VastaaPoista

Mitä mietit?