maanantai 13. toukokuuta 2013

On siis kevät

Ja taaas mobiililla mennään!

Tänään oli niin kaunis ilma, ettei voinut kuin hymyillä pihalla, vaikka pörriäiset toi pientä jännitystä peliin. Hyi. Oli ihanaa pyöräillä pellon ja metsän viertä, kun aurinko lämmitti ja pieni tuuli piti virkeänä. 

Mä olen ollut vähän ankara itselleni. Jonkin aikaa sitten juoksin kolme kertaa viikossa lenkin JA tein perään rankan lihaskunnon. Ei ihme että väsytti, eri asia tietysti, jos olisin syönyt enemmän. Nyt tänään ymmärsin, kuinka tärkeää on pitää urheilu mielekkäänä ja muistaa lepo. Tästä lähtien teenkin kolme kertaa viikossa, satunnaisinsa päivinä jotain mikä sattuu huvittamaan. Tietenkään en laske ihan leikiksi. 
Kenellekään ei ole hyväksi vaatia itseltään liikaa! Tottakai hyvistä suorituksista tulee hyvä olo, mutta liika tahiminen kääntyy itseään vastaan. Peace nyt kaikille ja muistakaa pitää itestänne huolta. 

Mulla oli siis tänään tavoitteena syödä kasvispainoitteisesti ja vähän. No, kyllä mä sen normaalin aamupalan söin, näkkärin, maistoin ruokaa koulussa salaatin lisäksi, kakkupala (mummula!) ja rahkaa illalla. Ei silti haittaa, hyvin kuitenkin on syöty suurimmilta osin ja se on pääasia. 
Tänään tuli n. 990kcal miinus lenkin kuluttamat 240kcal eli 750kcal. olen tyytyväinen.
Sporttailu tänään oli siis pyöräilylenkki, 11,5km / 40min. Jopo on paras! :D 

Iltapaino 48,3kg

2 kommenttia:

  1. haluaisin itelleni jopon ihan älyttömän paljon ! siinä on sellasta fiilistä ;) ja ihanaa jos sullaki on hymyilyttäny tänään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kestäväkin on! Sain omani 5-6 vuotta sitten :D

      Poista

Mitä mietit?