torstai 9. toukokuuta 2013

Päivitystä ennen kuin nukahdan

Oli pakko vielä tulla kirjottamaan. En päässyt koneelle, joten kirjotan taas kännykällä. Mun pää luo aika tyhjää niin en tiedä saanko mitään järkevää aikaan :D

Oon niin innoissani siitä siskon kakusta! Saan ekaa kertaa tehdä täytekakun ihan kokonaan yksin! Onnistuin unohtamaan ottaa ajoissa pohjat pois vuoista, mutta saatiin ne onneksi irti äidin kanssa.
Tälläiset päivät, kun esim. joku juhla lähestyy on meillä aika hulluja. Kaikki huutaa toisilleen. Myös minä tänään, äiti ja sisko yrittivät neuvoa kakun teossa. Hermostun aina ihan sikana jos joku yrittää auttaa vaikka en tarvitsisi apua. Puolustusreaktio, ketä nyt haluis että toiset ajattelee, ettei osaa hommaansa jos osaa sen. Oon ennen ollut tosi rauhallinen ja ystävällinen kaikille, joka on poikkeavaa meidän perheessä. Toivottavasti saan itseni pian kuriin, en halua raivohullun leimaa.

Anteeks. En ikinä lakkaa nauramasta xdxd


Syömiset
On tänään mennyt aika hyvin. Yhteensä kurkusta alas meni n.1135kcal, mutta lenkki kulutti 300kcal 
=835kcal

Liikunta
Edellä mainitulla lenkillä kävin alkuillasta. 6,25km ja 42min. Olin viimeksi pitkällä lenkillä yli viikko sitten, ihana olo taas sen jälkeen. 

Paino nyt illalla on 48,3kg. Slowly but surely.

2 kommenttia:

Mitä mietit?