maanantai 6. toukokuuta 2013

To break it back down

Tein tänään jotain superhurjaa ja söin koulussa vain salaattia, näkkäriä ja maitoa. Välillä voisi oikeasti alkaa jättää kouluruokailun väliin, mutta en halua aiheuttaa liikaa huomiota. Salaatti on hyväksi ja leipä ja maito. Ne muut ruuat on usein ihan turhia. Mihin niitä tarvii? Jotain riisiä ja rasvaista kastiketta? Syökää te vaan, ei mun tee mieli.

Tuntuu hyvältä, kun on syönyt vähemmän lähiaikoina, en enää häpeile niin paljoa olla kireässä topissa liikuntatunnillakaan. Lihaksia minun pitää kyllä alkaa treenaamaan paremmin ja monipuolisesti, etten kyllästy. Ei sellainen hoikkuus jossa massa vaan löllyy, ole niin nättiä kuin kiinteä. Pitääkin panostaa siihen, että käytän sen vatsakapasiteetin proteiini(jne. hyvät aineet) pitoisiin ruokiin. Tälläiset tavoitteet saattaa jäädä kyllä ajatuksen tasolle.

Inhottavaa, jos meillä on joku kotona tai kaveri tulee meille koulun jälkeen. L painostaa mua syömään. Syön aina pienimmältä ruokalautaselta, mitä kaapista löytyy, mutta se pakotti ottamaan isomman tänään. Ei se haittaa, voin vähentää muusta ja kuluttaa ylimääräisen. Jos nyt edes otin liikaa. Alkaa tuntua hullulta, että muille tytöille älyttömän pieni annos on mulle järjettömän iso. Mutta en mä tarvi enempää.

Kirjotan varmaan ihan sekavia :D

Nyt en taas tiedä mitä tekisin. Ennen olisin kai lähtenyt ulos kavereiden luo. Nyt pitää kai kehittää joku lihastreeni ja sitten pitää vielä imuroidakin...
Olen funtsinut, miksi olen jäänyt hiukan yksinäiseksi. Olen aina ollut tyypillinen kaikkien kaveri. Kaikenlaiset ihmiset on kivoja, rokkarit, pissikset, homot, heterot, pojat, tytöt, menevät, rauhalliset. Kaikkien kanssa olen viihtynyt vuorotellen. Pikkuhiljaa kaikki ovat vetäytyneet omiksi ryhmikseen ja minä -kaikkien kaveri, en enää tiedä mihin kuulun tai mihin minut halutaan. Onko meidän pakko syrjiä joitain toisia ihmisiä, että voidaan solmia pysyvä ystävyys toisten kanssa? Voi tosin olla, että en vain itse osaa ja jaksa pitää suhteita yllä. En ole varmaan koskaan riidellyt ystävien kanssa, ei mitään sellaista, mutta pikkuhiljaa ne vain on kadonneet. Taidan vaan olla itse vähän luotaantyöntävä tapaus.

Ps. Iltapaino 48,7kg

Syömiset
  • Leipä, jogurtti, mehu, kahvi, suklaa
  • Näkkäriä, salaattia, maito
  • Lasagnea,salaattia, maito, 1/4 puffet-jäätelö, 3 suklaata
  • Dominokeksi, kahvi
  • Banaani, ProFeel- juoma, näkkäri, muutama cashewpähkinä, 2 luumua, ½ karjalanpiirakka
699kcal (laskematta leipää, salaattia, lasagnea, pähkinöitä, luumuja, karj.piirakkaa)

Liikunta
Tää oli hemmetin tehokas ja kiva treeni!
  • (Koulussa täysillä pesistä!)
  • Kotona:
  1. Aluksi 5min alkulämmittelyä
  2. Jokaista liikettä (alempana esimerkit) 30s, pieni tauko liikkeiden välissä. Toista, kunnes kulunut 20min!  
  3. Lopuksi 5min loppujäähdyttely
  4. Itse vielä venyttelin    
  • Haara- perushypyt
  • Jalkakyykky ja sivutaivutus
  • Etunojapunnerrus
  • Saksihypyt
  • Linkkuveitsi
  • Jännehyppy
  • Takaa punnerrus
  • Dynaaminen vatsalankku
  • Vaihtohypyt
  • Selkäliike 
Täältä löysin ja kopioin treenin! Klikkaa tarkempia tietoja jos kiinnostaa "Supernaisen pikatreeni".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?