keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Lima-aivo

Yhteenveto viikosta 43:
-Keskimäärin 728kcal/pv.
-Hikiliikuntaa yhteensä 45min.
-Raffilakko mokattu, kuten viime postaus kertoo.

Olihan lokakuuta vielä nämä pari päivää jäljellä, mutta olen ottanut rennommin.
Kuitenkin, päätös on ja pysyy, että vältän valkoista sokeria ja muitakin raffinoituja sekä pitkälle prosessoituja tuotteita ruokavaliossani. Ei tässä mitään lakkoja tarvita, sillä olen kokemusteni kautta sisäistänyt puhtaan elämäntavan olevan hyväksi. Tästä selitän sitten taas paremmalla ajalla, asiaa riittää!

Isosisko, pikkusisko ja minä.

Perjantaista sunnuntaihin kyläiltiin pikkusiskon kanssa isosiskon luona Helsingissä jossen olen sattunut mainitsemaan. Perjantaina muut söivät mäkkärissä ja mina katsoin tyytyväisenä vieressä, mulla oli oma kauraomenailtapalani suunnitteilla.
Lauantaina pystyin syömään ulkona! Söimme wokkiravintolassa, minä otin lastenannoksen kasviksia quornilla, mutta en pystynyt syömään sitä ihan loppuun- tai no läheskään loppuun.
Hetki oli omiaan siihen, että kerroin isosiskolle nykyisestä tilanteestani, se auttoi häntä ymmärtämään outoa käytöstäni ja mulle tuli purkamisesta tosi hyvä olo.
Ruuan jälkeen kävimme vielä luomukahvilassa frozen yogurtilla (soijaversio tietenkin) ja vaikka jätin siitäkin puolet (sekä lauantaina että sunnuntaina), olin ylpeä saavutuksistani!
Sunnuntaina siskoni menivät sirkukseen, mutta minä kiertelin mieluummin kaupungilla.
Tällä kertaa kävin yksin syömässä sushiravintolassa! Otin yhden paprikanigirin, yhden inari(tofu)nigirin ja kaksi merilevänigiriä. Sushi on ehdottomasti mun lempiruokia, jälleen frosoyo- jälkkäriä unohtamatta.
Vaikka en syönyt mitään loppuun asti, oli kuitenkin iso juttu, että pystyin rauhassa syömään ulkona monesti.
Ihan mahtavaa!


Mulla oli siis syysloma viimeviikolla ja paluu arkeen on ollut tosi ankea.
Oon ollut tosi väsynyt ja itkettänyt on moneen otteseen.
Kurkkukin on ollut sunnuntaista asti ihan kummallinen, mutta muita oireita ei ole väsymystä lukuunottamatta. Harkatkin meni tänään vähän niin ja näin, mutta mainitsin kipeästä olostani opettajalle, niin annoin itseni vähän löysäillä (itkin ennen harkkojakin väsymystäni).



 Syöminen on ollut todella hankalaa viime päivinä (ruoka tosin on kokoajan mielessä, kokoajan tarve keksiä kaikenlaisia reseptejä...).
Pohdinkin että mahtaako olla kurkkutautia vai olenko "vain" syömishäiriöinen. 
Joo tota en oikein pysty tanssimaan kunnolla, kun mulla on tota ehkä vähän syömishäiriö.- tilanne saattaisi olla vähän hämmentävä.
Toivottavasti en nyt tulisi kipeämmäksi.
Laiskuri...

4 kommenttia:

  1. Sä syöt helvetin vähän, ei ihme että sua väsyttää ja itkettää. Jos haluut tosta eroon niin saat tuplata ton energiasaantis. Muistan keväältä ton saman itelläni. Oon ajautu liian syvälle - mun oikee persoonallisuus on kuin kuollu ja jäljellä on anoreksia. Ja ehkä kuolen tähän. Haluatko samaa? Anteeksi, haluun ravistella sua. Haluun että saat apua ellet tahdo kuolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sä saat ravistella, kunhan et itseäsi mun jutuilla stressaa!
      Oot aivan oikeassa että pitää lisätä syömistä... en tiedä mihin tää johtaa, mutta yritän parhaani ylöspäin.
      Kiitos taas kommentista, mäkin haluun että sä paranet ja kunnolla! ♡

      Poista
  2. mulla on kurkku kans ihan kummallinen, yskittää, kuivattaa ja sattuukin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( sitä on kai liikkeellä... kun vaan tietäis mitä tää on!

      Poista

Mitä mietit?