lauantai 2. marraskuuta 2013

Get out


Torstai oli hyvä päivä.
Vain kaksi tuntia koulua, ei huolta eväistä.
Kotona söin lautasen melkein tyhjäksi.  
Herkullista ja nopeaa: mulla ei ollut kaveria kasviksille, joten pilkoin niitä vajaan munanvalkuaisen sekaan ja paistoin. Kylkeen salaattia. Jälkkäriksi 1 kuivattu luumu. 
Söin leipääkin pienen palan jonka aamulla jätin pussiin.
En enää jaksa syödä kokonaista leipää aamulla.

Tein itse mantelimassaa halloween- kakkua varten ja se onnistui hyvin!

Tanssimaankin kerkesin ja uusi tanssisarja vei täysin mukanaan.. Olen luotu olemaan revontuli.
Tosin nopeat maastanousut oli turhan rankkoja kuihtuneille jaloilleni.
Tekee kipeää myöntää, että vaikka treenaan paljon, muut ovat minua vahvempia.
Syön monipuolisesti ja terveellisesti, mutta he eivät tiedä että syön liian vähän...

Tänään eväänä pala banaania ja päärynää smoothiena pikkupurkissa chia-siementen kanssa.
Söin aamiaisen seitsemältä, kuinka monta tuntia tässä on välissä... hmm. Enhän minä silloin voi syödä, kun pitää olla tasan yhtä pitkä aika seuraavaan ateriaan. Tasan.
Eli siis viisi minuuttia vaille vaiko puolelta..? 1, 2, 3 tuntia ja kolme varttia... en jaksa ajatella näin enää, mene pois!


Kotona tarkoitus leipoa kakkupohja valmiiksi huomista viimeistelyä varten. Illalla pitäisi hankkiutua kaverille. Muilla on kai litrakaupalla läträttävää, mutta minua ei innosta. Kyllä mä lasillisen jotain saan jos alkaa tehdä mieli, jossei siinä ole liikaa kaloreita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?