perjantai 4. lokakuuta 2013

Kylmäväsyheikottaakolmetportaatylösalaskiitos

Uus jakso alkoi tänään ja mun opiskelumotivaatio on noussut mukavasti. Tänään pitkä päivä ottaa veronsa... mulla on niin nälkä että heikottaa. Ei mulla saisi olla nälkä, mun kuuluis pärjätä, olihan mulla sentään puolikas banaani eväänä ja vettä.

Koulun jälkeen ajattelin tehdä pienen jogurtin, muuta ei ehdi kun lähdetään taas monen tunnin kauppareissulle.
Päivälliseksi voisin tehdä kvinoaa ja höyrytettyjä kasviksia.
Kehittelen päässäni kokoajan erilaisia ruokia ja välipaloja.
Se on hauskaa, siinä saa toteuttaa itseään omalla tavallaan.
Mun tapani on terveellisyys.
Jos ideani toimii tänään, laitan taas resepiä tulemaan.

Mitään ei saa syödä liikaa, mutta ei myöskään liian vähän.
Kivasti se kulissi terveysruokaintoilijasta pysyy pystyssä, vaikka ruokavalio on ravinnon määrän takia ihan rempallaan...
Ja mitä minä teen? En mitään.
Sillä tahdon yhä laihtua.
Valitettavasti.
Toisaalta en halua.
Ei tästä saa mitään tolkkua.
Anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?