perjantai 6. syyskuuta 2013

Nuhanannaa

Noin, mulle on nyt iskenyt kunnon nuha.
Se ei kuitenkaan lannista minua koska a) Veruke olla syömättä, (ainiin, ei noin saisi ajatella) ja b) en tunne itseäni laiskuriksi lepäillessäni, sillä kipeänä kuuluu levätä.
Luvassa siis chilli viikonloppu. 
Onneksi iski loppuviikkoon, niin ei tarvitse kärsiä koulussa enempää.


 Nuhasta huolimatta edelleen, mieliala on melko korkealla. 
Aamulla oli paljon ylimääräistäkin aikaa, joten ei ilmennyt stressinapostelua.
Koulussa on ollut tasapaksua, mutta kävin syömässä ja olen kieltäytynyt pitämästä sitä huonona asiana.
On pakko syödä koulussa, jotta jaksaa mennä äidin kanssa kauppaan koulun jälkeen ja jotta paranee.
Kaiken lisäksi kasvispuolella oli suurta herkkuani, kasvispullia, joita uskalsin syödä jopa kaksi!
Ei haittaa jos syö vähän kun se kuluu kauppareissulla...


 Nyt otan kotona lepoa.
Mulla on rauhallinen mieli, kun en ole napostellut, eikä tee edes mieli (eikä haavat reidessä ole kovin kipeitä).
Makeannälkä kai talttui pienen ruokani jälkeisellä jälkkärillä.
4 mansikkaa, 1rkl lion- muroja, 50 ml appelsiini-maitojäätelöä. Suosittelen ehdottomasti! Sanat ei riitä kuvaamaan sen jäätelön ihanuutta!ps. 65kcal/100ml

Edittiä:
Äiti (luki lehteä): "Luitko lehdestä tän jutun tosta tytöstä jolla oli anoreksia?"
Äiti (kun jonkun piti auttaa isää kantamaan huonekaluja): "Se on niin kipee ettei siitä ole kantamaan.. ja heiveröinen."
Isä (olin iltapalalla): "Ootko sä alkanut jo syömään enemmän?"
Kummallinen päivä.


Skyr- rahkat on ihania!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?