torstai 26. syyskuuta 2013

Aikajanalla

Mitävittuasaatana. 
Mun tiistai-aamun pitkä postaus on kadonnut!! 
Mitä tää nyt on!? Mua melkein itkettää kun siinä oli niin paljon kaikkea... :'<

Yöllä unensaantivaikeuksissani päätin pyrkiä syömään tänään n.800kcal, kulutuksen kanssa (eli yhteensä n.1000kcal).
Ensimmäinen askel tähän oli, että oikeasti menin koulussa syömään!
Vaikka otin vain hiukan, niin otinpahan kuitenkin.

"Otin kolme leipää kun olis ollut liikaa voita kahdelle, haluutko yhden?"
" En! Siis noi on ihania leipiä... mut en!!"
Kuvottavaa voita. Mä en muista koska viimeksi olisin voidellut leipäni ja hyvä niin.

Olen päivisin juuri siksi kai väsynyt, kun yksi ateria jää välistä, joten tänään saatan jaksaa ehkä vähän reippaammin ja olla napostelematta...
En voi kieltää, etteikö tunnu pahalta pistää itseään syömään enemmän.
Kuvottaa suorastaan, mutta yritän ajatella muita tämänhetkisiä tavoitteitani.
Harkoissa on jaksettava ja pikkusiskon kakku on saatava valmiiksi, muut mietteet pitää yrittää vaimentaa, vaikka kuinka ahdistaisi. Apua.

Mua ällöttää kuinka huolettomasti mun ryhmäläiset mussuttavat eväitään.
 Muutkin koululaiset mussuttavat usein mm. suklaapatukoita.
Kokonaisia suklaapatukoita. 
KOKONAISIA _SUKLAAPATUKOITA.
Miten ne voi?

Mä en kestä tätä kylmyyttä.
Aamulla koulumatkalla kylmyys menee kaikkiin luihiin ja ytimiin ja vilu pysyy lähes yhtäjaksoisesti koko päivän ja takki pysyy päällä.
Hektisellä kauppareissulla koitan selvitä kävelemällä lujaa ja pitämällä kädet taskussa, mutta silti se kylmyys sattuu.
Kotonakaan se ei jätä, varsinkin ruuan jälkeen vilu iskee kunnolla ja minunhan piti vaihtaa vaatteet tanssia varten.
Taas ulos ja kylmempään. Tuntuu että sormet vielä joku päivä rapisevat kuolleina jäisinä kokkareina katuun.
Mun toppatakkikausi alkoi nyt, mutta entä sitten kun sekään ei riitä??

Laskin päivän kalorit, en kyllä ihan päässyt tavoitteeseen. Piti olla tuhannen paikkeilla, ollaankin seitsemässäsadassa. Kulutus päälle niin totaali kutistuu viiteensataan.
Mitä hemmettiä tässä nyt sitten pitäs keksiä.

4 kommenttia:

  1. Itsellä kans aivan järkyttävän kylmä koko ajan, koulssa tunneilla takki päällä ja villasukat piti kaivaa esiin. Kauheaa tämä kylmyys, melkei tekisi mieli laittaa talvitakki päälle mutta enhän minä semmosta voi tehdä, kun kaikilla muillaki syystakit vielä päällä. :/ Olisi aika noloa itse kulkea toppatakki päällä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, otan osaa kohtalotoveri :( suosittelen kyllä laittamaan sen toppatakin vähintään iltaisin! Siinä ei ole mitään noloa jos nyt vain sattuu tarvitsemaan vähän paksumpaa päälle :)<3

      Poista
  2. Tosi hienoo et menit koulussa syömää! Nää pienet askeleet on tärkeitä ja vie sua oikeeseen suuntaan. On mahtavaa, että sä pystyt ymmärtämään, että sun oikeesti täytyy ja on tarpeellista ja sallittua syödä, että on oikein tavoitella terveellisempiä totaleita kaloreihin! Haleja ja voimia! <3

    VastaaPoista

Mitä mietit?