keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Jaijjaaseesaij

 Mieli on ollut tänään paljon tyynempi, kuin eilen ja olen pirteämpi, vaikka tänäänkin vähän viluttaa. 
Olen hymyillyt aika paljon.


 En mennyt syömään koulussa, sen päätin jo ajoissa, sillä en olisi millään jaksanut vaivata pääni sen pohtimisella.

Meillä on kirjaesseen palautuspäivä perjantaina, mutta en ole lukenut 400-sivuisesta kirjasta kuin viidenneksen. 
Onneksi sain suuni auki ja herttainen äikänopettaja sanoi, ettei viivästys haittaa.
Hän on ymmärtäväinen suhteeni. 
Erään äikäntunnin jälkeen, kun meille palautettiin arvostellut kirjoitelmat, opettaja otti mut puhutteluun.
Hän ei ollut voinut arvostella kirjoitelmaani, sillä "se oli niin huolestuttava" (kirjoittaessa oli vissiin ollut vähän mieli maassa). 
Opettaja huolehti, että minulla on joku kelle puhua.

Olin innoissani, sillä keksin että teen kotona itselleni terveellisen munakkaan ruuaksi, salaatin ja maidon kylkeen tietenkin (kysy reseptiä jos kiinnostuit ;)).

Illalla harkoissa oli hirmuisen kivaa, opin tanssisarjan kunnolla!
Nyt mua ahdistaa jonkun verran: 1030kcal. 
Mitä vittua. Koska viimeksi olen syönyt tämän verran!?
Jos mulla ei olisi harkkojen jälkeinen hyvä olo vielä päällä, niin varmaan sekoisin pettymykseen. 
Ja tokihan tanssi kuluttikin.
Miksi banaanissa on niin paljon kaloreita?? 
Miksi siinä hemmetin proteiinilisäjauheessa pitää olla!??!


Ihan kamala olo, vaikka tiedän että tää on mulle kai parhaaksi. Vitut on.
Voisko tää loppua jo... miksi edes aloitin.
Mutta kun olen niin ylpeä itsestäni kun olen hoikka, en todellakaan voi sanoa, että katuisin tätä (ainakaan vielä). Halusin laihtua ja onnistuin, nyt vain pitäisi normalisoida. 
Varmaan aika klassista huolehtia, että mitä minä muka sitten tekisin, jos en vahtisi painoa?
Jokainen saman läpikäyvä tietää, kuinka se voi tuntua täydellisimmältä "harrastukselta" mitä voi olla.


5 kommenttia:

  1. Ota rauhassa ja nauti iloisista tunteista :) Turhaan stressaat tuosta kalorimäärästä, sulla on kuitenkin paljon nostamisen varaa vielä, nimittäin tuo on varmasti alle puolet sun perusenergiankulutuksesta ja tanssit sun muut vielä päälle! :/ Mutta oot ihan oikeessa, tää on sulle vaan hyväksi ja oikee suunta, paha olo ja ahdistus menee kyllä ohi, kunhan et anna periksi ja yrität pysyä positiivisena! Tsemmpiä ja voimia, päivä kerrallaan! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas, tollaset kommentit auttaa kokoomaan ajatuksia vielä selkeemmiks :)<3

      Poista
    2. Tuleeko sulle huono olo jos syöt vaan ihan vähä? Mulle tulee,enkä tiijä miten siitä pääsis eroon:/

      Poista
    3. Nojoo, en tiiä tarkotatko henkisesti vai muuten, mutta vastaan monelta kannalta :) mulle tulee helposti huono omatunto siitä syömisestä, varsinkin huonoimpina päivinä. Siihen ei auta muu kuin että yrittää ajatella, että syödä nyt vain pitää, eikä siinä ole mitään pahaa...
      Muulla tavalla muistan joskus, kun aina kun söin niin tuli fyysisesti huono olo. Pelkäsin (ja välillä yhä) joskus tosi paljon, että mitä jos tulee oksennus kun on syönyt. Ilman mitään syytäkään mä pelkäsin sitä ja sen jännityksen takia kai huono olo tulikin.
      Mä en oikein tiedä miten sua voisin auttaa, mutta tulipahan tommoisia nyt mieleen xd
      Ja jos tarkotit, että liian pienistä aterioista tulee huono olo, niin siinä tapauksessa pitää yrittää syödä vähän enemmän. Oonkohan ihan hakoteillä :D

      Poista
    4. Okei. Tarkotin just sitä fyysistä tunnetta:)

      Poista

Mitä mietit?