maanantai 19. elokuuta 2013

Viikko ja sen loppu

Olen vitun väsynyt.

Anteeksi siis taas viikon tauko.

Tänä aamuna piti käydä vaa'alla, sillä viime kerrasta on viikko.
Ensin piti odottaa, että vessa tyhjenee. 
Sitten kun pääsin vaa'alle, niin se ei toiminutkaan. 
Kiitos, hyvin alkoi maanantai.
Ehkä se ei toiminut siksi, että olisin järkyttynyt painostani? 
Mitä jos olen epäonnistunut ja lihonut?
Ei muuta kuin teltan kokoinen paita päälle ja kouluun.


 En olisi halunnut syödä koulussa mitään.
"Ei mulla oo edes nälkä kun just söin aamupalan" ja silti.
Turha sitä silti on murehtia, otin ehkä haarukallisen riisiä ja vähän kurkkua ja kaalia, rasvaton maito.
Loppupäivästä bussiin meno oli vähän hoipertelua.

Koulu on ihan syvältä, en millään jaksa olla siellä. 
Minulla on tavallaan yksinäinen olo, mutta ahdistun jos joku puhuu mulle. 
Haluan vain olla yksin!
Hyi helvetti, meillä oli tänään joku ryhmätyö. 
Ne ketkä pyysi mut mukaan, on oikein ihania ihmisiä, mutta minä.. 
Minä itse olen se ärsyttävä tyyppi, jonka takia haluan olla yksin.

Itseasiassa toivon jo, että terveystarkastus tulisi ja saisin jotain apua. 
En koe kykeneväni käymään koulua ainakaan noin isossa yhteisössä.

No niimpä.

En halua tehdä läksyjä. 
En tiedä tulenko tekemään, sillä pohjimmiltani olen tunnollinen.
Jokatapauksessa en vaan jaksaisi, eikä vaan kiinnostaisi. 
Olisi hyvä juttu, jos en tekisi mitään ja minut potkittaisiin ulos sieltä koulusta. 
Hyvä vaan.
Saisin olla yksin ja levätä, irrottaa yhteiskunnan olettamuksista.


Mä olen miettinyt tänään itsemurhaa paljon.
Jos mulle sattuisi jotain, tulisin vaikka kipeäksi, enkä jaksaisi sitä, niin ihan kätevästi voisin ottaa suuren puukon ja hakata kurkkuni auki.
Minä vain pelkään tätä maailmaa.
Pelkään kärsimystä, surua, sairautta.. Haluan pois.
Kaikki muistuttaa mua maailman pahuudesta: 
Kivat pitkät kynnet: bakteereita kynsien alla, hieno kännykkä:  joku on tehnyt sen olemattomalla tuntipalkalla alle 40 sekunnin sisään kehitysmaassa, ruoka: mitä jos siinä on bakteereja?, karkit: myrkkyä, pikkusisko: riitoja...

Minulla on niin paha olo, että puran sitä kiukuttelevaan pikkusiskooni. 
Ihan sama, pääasia että hän kunnioittaa vanhempiaan ja lopettaa sen vitun kitisemisen joka asiasta... eiku.
Haluan pois kotoa. 
Mutta ketään ei pyydä minua luokseen. 
Ja vaikka pyytäisi, keksisin syyn jäädä kotiin.
Haluan sittenkin olla kotona. 
 

Tänään ruokaa ottaessani otin suuren lautasen (siis sellaisen, jolta ennen söin, varmaan vuoden olen syönyt leipälautasilta) ja latasin siihen pakastekasviksia, kurkkua, ananasta, raejuustoa, siemeniä ja pari ohutta kalkkunanleikettä. Jaksoin melkein kaiken. 
No okei, oikeasti levitin kaiken suuren annoksen näköiseksi niin taitavasti kuin osasin. 
Huijaan jo itseänikin.



Ja taas välillä otan karkin. KIVIKIVIKIVI pääasia ettei kalorit ylity. Tai eihän se ole pääasia, vaan se, että söisi terveellisesti. 
Mutta ei ole voimia kiinnostua. 
Liikuntamotivaatiokin on tipotiessään ja se vasta tuntuukin hirveältä!

Syömiset on mennyt koko aikana kalorien kannalta hyvin. 
700kcal paikkeilla ollaan pysytty, mutta siihen on sisältynyt valitettavan paljon kaikkea epäterveellistä.
Viikonloppunakaan en usko syöneeni yli 1000kcal päivässä todellakaan.
Festareilla ostamastani kasvishampistakin heitin kastikkeen ja päällimmäisen sämpylän pois. 


On tässä ollut kivojakin päiviä.
Perjantaina matkustettiin Larin kanssa pk- seudulle ja lauantaina oli vuorossa WEEKEND FESTIVAL!
Pelkäsin kotona, että panikoisin tai jotain, mutta siellä minulle valkeni, että en minä ole sellainen. 
Minä tykkään riehua festareilla. Olisin tykännyt riehua vaikka koko yön siellä!
Näimme Karri Koiran, hiukan Mighty 44:a, Innan, Junon ja lopulta illalla David Guettan ihan loistavalta paikalta!
Harmitti, että perjantainakin olis ollut hyvä esiintyijä ja että lauantaina Cazzette ja Sebastian Ingrosso jäi näkemättä. Niin ja Heavyweight ja Aste, vaikka jälkimmäinen ei niin kiinnostanutkaan.
Cazzettea ja Sebastian Ingrossoa oli ihan mahdoton päästä katsomaan! 
Niin paljon ihmisiä, pienistä alueista sisään ja ulos lappaa porukkaa samaa tahtia, ilmeisesti tajutessaan, että ei sinne kaaokseen kannata mennä.
Anniskelualueelta teltan takaa olis ollut kiva seurata Ingrossoa (telttaan siis ei todellakaan mahtunut kaikki halukkaat lähellekkään), mutta ei me alaikäisinä sinne oltais päästy. 
Lähdimme kävelemään tapaamispaikkaa (josta meidät haettaisiin) kohti aika äkkiä Guettan lopetettua.
Guettan esitys oli upea! Ne kaikki laaserit ja savut ja tietenkin musiikki! Kaikki näytti olevan ihan fiiliksissä, eikä todellakaan alkanut ahdistaa (kuin ihan pikkuisen) vaikka ympärillä oli joka suuntaan yli 10 000 ihmistä varmaan. Paitsi meidän edessä ei kyllä montaa ihmistä ollut ;) 
Ja Lari heitti mut aina välillä ilmaan! Aivan sairaan kivaa!

Tällästä mulla :)
Festareilla ajattelin, että elämä voi sittenkin olla kivaa. Ja nyt taas kotiin palatessa uuvun.






15 kommenttia:

  1. Voikun osaisin jotenkin auttaa suo. Tuntuu niin pahalta ja väärältä että joudut kitumaan ja kärsimään, mutta haluan kuitenkin sanoa että kuolema ei ole ongelmiin ratkaisu. Ja kaikenlisäks sä syöt aivan liian vähän :(

    Toivottavasti se terveystarkastus tulis nopeasti. Mä pyydän, puhu siellä rehellisesti, kaikesta. Kirjoita vaikka kirje, pura kaikki tämä paska paperille koska olet kirjoittamisessa lahjakas ja ojenna se kirje siellä. Sä tarvitset apua, sä ansaitset apua.

    Olet upea ja ihana ihminen vaikka en suo tunnekkaan tän enempää, mutta se miten sä jaksat minuakin muistaa kommenteillasi kertoo siitä miten ihana ihminen olet!

    Luota huomiseen, luota ylihuomiseen, sillä koskaan et voi tietää mitä huominen tuo tullessaan. Sä et voi koskaan tietää milloin se olo muuttuu ja pystyt hymyilemään aidosti ja nauttimaan elämästä.

    Taistele ihana Purppuraperhonen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hold on if you feel like letting go
      Hold on it gets better than you know!

      <3

      Poista
    2. Kiitos tuhannesti, säkin olet niin ihana, oon ilonen et maailmassa on viel välittäviä ihmisiä niinkuin sä ja muut lohduttajat. Kiitos vielä! :)♡

      Poista
  2. Voi samaistun niin tähän tekstiin :( täsmälleen samoja ajatuksia. Koita pieni pärjätä, kyllä se toivottavasti siitä ja me kaikki ollaan sun tukena <3

    VastaaPoista
  3. Mulla on jotenki niiin samanlaiset ajatukset ku sulla..
    Koita jaksaa, sulla on vielä vaikka kuinka paljon elämää edessä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi meitä :( kiitokset ja halit sullekkin, ja niin on elämää sullakin vielä nähtävänä ♡

      Poista
  4. Tuli muute mieleen, että näkyykö tässä sydän "♡"? Käytän usein noita mut jos kaikilla ei näy niin pitää vaihtaa perinteiseen xd <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh näkyy siinä ainakin mulla sydän ;)

      Ja samaistun! Oon niin ilonen kun aina jaksat kommentoida jotain, vaikka ihan pientäkin, piristää aina päivää :)

      Oot arvokas ja vaikken tunne sua sen enempää niin uskon sun olevan just hyvä tollasena!

      Kamalan iso jaksuhali <3

      Poista
  5. sä oot ihana ihminen ja ansaitset nii paljo parempaa.. kumpa saisit apua, hirvittävä lukea, että sulla on näin paha olla :( voimia <3

    VastaaPoista
  6. Oon lukenu sun blogia jo hetken aikaa mutta en oo koskaan kerenny kommentoimaan. Kuitenkin, älä luovuta nyt :( Kauhee lukee että ei mee hyvin, voimia sulle tosi paljon <3 Ja mäkin olin tuolla weekendissä, oli niin huikee kokemus kyllä! Mäkin lähin Guettan jälkeen pois, vaikka Ingrosso ois ollu kiva nähä, mut todettiin just et sinne telttaan ois ollu mahdoton päästä..:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En luovuta, kiitos ♡ Guettassa oli onneks elämystä illalle! :)

      Poista
  7. Oivoi, kuulostaa niin tutuilta monet noista sun ajatuksista ja tunteista, varsinki toi jaksamattomuus ja isoissa yhteisöissä olemisen vaikeus :(

    Älä pieni jää odottamaan sitä tervesytarkastusta, vaan marssi sinne terkkarille nyt, heti pikimmiten! Mitä nopeemmin saat apua, sen parempi! Sun vointi on tosi huolestuttava! ;(

    Hurjan iso voimahali <3

    VastaaPoista

Mitä mietit?