tiistai 6. elokuuta 2013

Purkupurkupurku

Oon ihan paineissa tästä lukionalottamisesta.
Siis o se kivaa mennä uuteen kouluun ja en pelkää sitä työmäärää, mutta mua painostetaan niin paljon niiden kirjojen kanssa..
Yksi tyttö voisi myydä mulle vanhoja kirjojaan, mutta en yksinkertaisesti tiedä, mitä mun pitäisi vastata sen viestiin. Mua ujostuttaa ihan hirveästi.
Voisin mennä kirjakaupasta ostamaan ne kirjat vaikka heti, mutta äiti ja isä painostavat mua ostamaan niitä siltä tytöltä, sillä jos se on varannut niitä kirjoja mulle, niin ei se ole kiva, jos se ei sitten saisikaan niitä myytyä.
Isä motkottaa kokoajan, että en muka tee mitään ja että odotan vain että muut tekee mun puolesta.
Tottakai se kelpais, että joku tekisi sen mun puolesta, mutta kyllä mä tiedän että se pitää itse hoitaa.
Oon vain ihan lukossa tän jutun kanssa... En haluisi puhua kellekkään vaan hakea ne ihan itse ja hoitaa.
En kuitenkaan voi mennä ostamaan niitä kirjoja, ennen kuin keksin, mitä vastata sille tytölle ja ennenkuin isosisko tulee poikaystävänsä luota, sekin oli nimittäin siinä lukiossa ja isosisko käy katsomassa mitä se voisi myydä.
Ei tää asia ole edes kovin vaikea ja monimutkainen, mutta oon ihan sekaisin tästä silti...


Tänään olen myös katsonut taas kuntosalien hinnastoja. 
Ostelen kymppikortteja sitten tarpeen mukaan, kun saan opiskelijakortin ja opiskelijahinnat siis.
Voisin käydä tänään tutustumassa erääseen naisille suunnattuun saliin, kertamaksu melkein kympin, voi herranjestas...

Söin eilen ruuaksi pelkkiä paistettuja pakastekasviksia, salaattia ja pähkinöitä. 
Tänään taidan tehdä samanlaisen setin.
Meinasin saada raivarin, kun lenkin jälkeen en löytänytkään maustamatonta rahkaa jääkaapista.
Meillä on vain jotain ihan "herkuttelu"rahkoja, joissa on sadassa grammassa yli sata kcal ja olematon määrä proteiinia... ei kiitos.

Ehkä nyt on parempi mennä vetämään se rehusetti ennen kuin sekoan täysin.

Mutta ensin...
Eilisen nettokalorit: 650kcal
Eilisen liikunta: Lenkki 40min 5,4km -250kcal
Eilisen paino: 46,5kg

6 kommenttia:

  1. Mäkin ostan lukiokirjat mieluummin itse kaupasta kuin joltakin muulta.

    Mitä kirjoja se tyttö on sulle myymässä? Sitten toki kantsii tsekata7/päättää, että ostatko kielten kirjat käytettyinä vai uusina. Suosittelen, että ostat uusina, vaikka maksaakin enemmän. Mutta kuitenkin kielet on niin tärkeitä ja käytetyissä kirjoissa ne tehtävät on yleensä tehty valmiiksi... Mutta päätä itse. :)

    Ootko miettinyt vielä, moneenko vuoteen ajattelit lukion mennä?

    Mä itse meen neljään vuoteen, vielä kolme jäljellä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joidenkin aineide eka kurssin kirjoja ainakin. Aattelin kyl et ostan tosiaa ne kielten kirjat uutena :)
      Käyn sen kolmessa vuodessa, näillä näkymin :)

      Poista
  2. mä ostan aina kirjat joltakin muulta käytettynä, tulee niin hitosti halvemmaksi :) rohkeesti vaan katot,mitä sillä tytöllä on myytävänä ja mihin hintaan, rahan säästöähän se vain on :) ihan rauhassa, kyllä ne asiat siitä järjestyy, tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, mut se siin onkin kun sieltä kaupastakin saa käytettyjä :D kiitos <3

      Poista
  3. mäkin oon tosi huono hoitaa tommosii asioita ja varsinki ku oon täysikänen tuntuu et pitää joka välissä käydä jossain virastossa tai soittaa johonki jne. ihan hirveetä :s eli tiedän tunteen.. mut kyl mä uskon et sä saat sen viestin laitettuu sille tytölle teet siitä vaan mahollisimman yksinkertaisen mut samalla ystävällisen. tiedän se on vaikeeta mut uskon suhun tsemppii!<3

    VastaaPoista

Mitä mietit?