sunnuntai 25. elokuuta 2013

Sinulle, minulle, jokaiselle ♡


2 kommenttia:

  1. hei!

    Matt 11: "Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."

    Hirveästi siunausta sinulle, älä anna tämän hullun maailman ulkonäkö- ja muiden paineiden painaa sinun elämääsi alas. Joillekin tää yhteiskunta on hirveen julma, nuorten naisten maailmakin on yllättävän julma... Mutta muista; aina on toivoa. Asiat voi olla toisin, voit saavuttaa kaikki lapsuuden unelmasi, mutta saatat tarvita apua, sekä aikaa. Voimia tähän matkaan! Onneksi Jumala on aina meidän yhteiskunnan "hylkiöiden" kanssa. Ja meistä kokemuksiemme jälkeen tulee voimakkaampia. Ite olin häiriintynyt syöjä joskus. Pääsin siitä yli, enkä tietyllä lailla vaihtaisi päivääkään.
    Tässä vielä yksi ihana biisi, suosittelen kuuntelemaan, siinä on toivoa ja lohdutusta täynnä olevat sanat.
    http://www.youtube.com/watch?v=ZPxB0k7VvXo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, siunausta sinullekin <3 oon ilonen, että sinä selvisit ja sinunkin tapauksesi muistuttaa, että Jumalan kanssa ei oikeasti ole koskaan yksin. Ihana kappale! Kiitos vielä paljonn! <3

      Poista

Mitä mietit?