keskiviikko 7. elokuuta 2013

Onnistumisia

Istun aamukahvin kanssa terassilla, tuulen seasta kuulen sadepisaroiden lisääntyvän ja lisääntyvän.
Odotan hetken.
Kahvi saa jäädä.
Nousen seisomaan terassin reunalle ja ojennan käteni sateeseen.
Pisarat kutittavat ja sade tuoksuu raikkaalle ja tutulle.
Astun nurmelle, kunnes sade loppuu, sitten palaan sisälle vihdoin heränneenä.


 Mä tarvin lukujärjestyksen mun päiville. 
Tää päivä on mennyt ihan putkeen, kun olen laatinut itselleni aikataulun ruokailuista, urheilusta ja töistä.

10.20-11.05 Aamupala
11.40-13.00 Huoneen siivous ja imurointi
14.00-14.45 Päivällinen
15.40-17.00 Treeni
17.00-17.20 Välipala
20.30-21.00 Iltapala
 
Iltapala siis vielä jäljellä. 
Lähden luultavasti pian ulos, joten voin ottaa hedelmäsoseen mukaan ja syödä iltapalan missä ikinä olenkaan.
En ole syönyt tänään ainuttakaan karkkia, keksiä, sipsiä tai muuta kaduttavaa. Paitsi nokareen pullaa aamukahvin kanssa, mutta nokare on hyväksyttävää varsinkin kun se oli mummun leipomaa.
Ateriat on ollut harkittuja ja monipuolisia, olen ylpeä.
Nyt tosin lipitän Cocacola Zeroa välttääkseni näläntunnetta... Ei siihen kai kuole.
 
Sääntö siitä, milloin syön mitäkin, on auttanut mua pitämään pääni kasassa.
Olen aina ollut kova kirjoittamaan listoja tehtävistä ja muista jutuista mitä listata voi, ja nyt tajuan miksi.
 
 
Sinänsä hassua, että olen riippuvainen tietynlaisista pienistä säännöistä onnistuakseni:
Olen vesimies horoskoopiltani ja tunnetusti merkkini rakastaa vapautta. 
Kuitenkin kun kyse on itsestä, omista säännöistä itselle, sen voi tulkita niin, 
että rakastan vapautta tehdä itse omat sääntöni.
 
 
Hain tänään kirjoja siltä tytöltä, mille en eilen uskaltanut edes puhua. 
Olin eilen aivan liian ahdistunut siihen, mutta tämä päivä on ollut selkeä ja rauhallinen.
Enää muutama kirja hankittavana!

Lupasin esitellä treenini taas tänne, joten tässä tulee:
Lämmittelynä:

(tulkitsin "Long jumps"- osion saksihypyiksi :D)

Treeni:
a) Vatsa
-Jalkojennosto, 6kg painolla
-Kaksoiskierto
-Rutistus (selällään, jalat korokkeella 90- asteessa, 
  rutistetaan ylävartaloa jalkoja kohti muutaman sekunnin ajan)
b)Kädet
-Naisten punnerrukset
-Hauiskääntö, 4kg painolla
-Ojentajadippi
c)Selkä
-Pidossa, sormet ja varpaat kohtaa ristikkäin vuorotellen,
-Koko selän ojennus
d)Peppu ja reidet
-Lantionnosto
-Kontillaan, potku taa
-Askelkyykky
-Tuolin selkänojasta kiinni, 
  kosketaan varpailla tuolin istuinta ja potkaistaan jalka taa kiertäen vartaloa samalla.

Jokaista liikettä toistetaan 45s ja 15s tauko. Pidempi tauko sarjojen välissä.
Tein sarjan kaksi kertaa, vaikka olin jo vähän väsynyt ensimmäisen jälkeen, toinen kannatti vielä tehdä!

Latasin kännykkään intervalliajastimen, ihan loistava. 
Siihen saa valita valmistautumisajan, työskentelyajan, lepoajan ja kuinka monta kierrosta tehdään.
Tosi kätevä, kun siinä on äänetkin mukana, niin ei tarvi tuijottaa itse ruutua.

Hyvää illanjatkoa kaikki rakkaat lukijat!
Lukijoita jo yli 30, en olis uskonut, kiitos :) <3


4 kommenttia:

Mitä mietit?