torstai 18. heinäkuuta 2013

Tiesit sen olevan väärin

Mun naama punottaa, mulla on tukala olo ja turvottaa.
Saatana.
Otin pari ristikkoperunaa, pekaanipähkinöitä ja 3 suklaakarkkia.
Siinä oli liikaa. Oikeasti.

Tässä vähän viestejä tältä päivältä

Minä, itselleni:
" Hemmetti! Ollaan lähdössä kauppaan ja laitoin tiukimmat farkkuni jalkaan. Hyi helvetti mun jalat näyttää isoilta! Ihan vitun isot ja läskit, turvonneet! Mitä oon tehnyt väärin??
No okei, rasitus turvottaa.
Tai sit vaan oikeesti söin liikaa. Hyi vittu mikä läski."

Minä, ryhmäkeskusteluun:
"Hyi läski
No ei vaan
Tarkotin itteeni
No ei vaan
Mitä vittua"

Minä, itselleni:
"Hyi saakeli sä oot hirveä! Et ois saanut ottaa yhtäkään sellasta rasvamollo ristikkoperunaa! Tietkö kuinka paljon kaloreita niissä on?! Vähennät sen huomisista kaloreista ja katokkin, että onnistut!
Tietkö mihin ne vitun perunat menee? Viillä sinne!!!!!!"

Minä, L:lle:
"Kunhan vaan en oksenna niin kaikki on hyvin"

Niin, mä oikeesti pelkään, että oksennan vielä joku kerta syödessäni jotain väärää.

Eilen kalorit pysyi alle 700kcal, mutta tänään ylitti yli 100kcal.
Miksi piti syödä ylimääräisiä asioita?
MIKSI?!
Huomenna pidänkin kalorit alle 580kcal ja parempi ois onnistua!

Huomenna on muuten myös viimeinen työpäivä, hyvä sillä en kestäisi enää.
Iltapäivän vietän suunnitellessa lauantain ohjelmaa ja ehkä treenatessa.
Lauantaina siis järjestän illanistujaiset kavereille mun töiden loppumisen kunniaksi.
Jännittää, sellainen kutkuttava tunne, että jotain on tapahtumassa.

Nyt, rakkaat lukijani, anteeksi kauhiasti sillä menen riipimään ihoani sheivausterällä.
No can do.

4 kommenttia:

  1. ei ei eiii! voi sua pientä, et ole syönyt yhtään liikaa :( koita jaksaa, kyllä se aurinko vielä joskus paistaa.. <3

    VastaaPoista
  2. jos jatkat tuota menoo oot ennen pitkää osastolla :/
    valitettavasti, vaikkei se nyt siltä tuntuis. entiiä sun taustoista kun en oo montaa postausta lukenut mutta... toivottavasti olet saanut apua? tulet saamaan sitä (toivottavasti) haluamattasikaan jos kuntosi huononee.
    itse jouduin anoreksian takia osastolle, parannuin hetkeksi, siitä asti bulimia ja masennus piinannut.. kolme vuotta nyt kärsinyt tätä paskaa.
    lakkaa kaloreiden laskeminen.
    yritä.
    voimia silti<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, jos niin on tarkoitettu käyvän, niin saatan joskus ollakin osastolla. Mutta yritän pitää homman edes vähän järjen rajoissa ja siinä mua auttaa netistä tän blogin kautta löytyneet ystävät ja poikaystävä, joka on ainoa täällä puolella ruutua, jolle puhun näistä asioista.
      Toivon, että pääset pian kierteestä pois, kaikki päättyy lopulta hyvin ja olet jo pitkällä.
      Kiitos :)<3

      Poista

Mitä mietit?