tiistai 16. heinäkuuta 2013

Iltatee porisee

Iltaa.
Otsikkoa myötäillen tee onkin jo jäähtymässä ja on hyvää aikaa kirjoittaa.

Muokkasin vähän niitä mun kalori sääntöjä:
Jos kalorit ylittyy, ylitys vähennetään seuraavan päivän sallituista kaloreista!

Eilen tuntui, että mättäsin aivan kauheasti kaikkea kamalaa... no tottahan se on, sipsit ja karkit maistuivat taas, vaikka talo on täynnä kaikkea parempaakin. Kuitenkin laskeskeltuani kalorit jäivät n.50kcal alle 700kcal rajan!
Hyvä niin, mutta pitää opetella taas vaihtamaan raffinaatit oikeasti hyviksi ruoiksi.

Tänään olen taas syönyt n.650 kcal.
Aika hieno fiilis, mutta silti olo tuntuu tukalalta... siinä se, mikä erottaa mut valtavirrasta.
Tänään olenkin syönyt mustalta listalta vain pari sipsiä ja viisi karkkia, kenties huomenna en syö yhtään?

Eikunsiis, olen syönyt molempina päivinä 200kcal enemmän, mutta vähensin sen kulutuksena töiden takia. Mun keho ei kestäis enää viikkoakaan, hyvä että perjantaina loppuu.

Töissä tutustuin pariin ihanaan tyttöön.
Toisen kanssa keskusteltiin enemmän ja olimme täysin samalla aaltopituudella, vaikka hän on minua 3 vuotta vanhempi.
Puhuimme susikeskustelusta, ympäristöasioista, kierrätyksestä, koulutuksesta ja superfoodeista.. on ihanaa jutella jonkun kanssa tälläisistä asioista, mun kavereita kun ei vois vähempää kiinnostaa.
Olen ulkopuolinen, koska olen kiinnostunut muustakin kuin eeässästä, riehumisesta ja mopoautoista.

Haluaisin muuten osallistua Poripride- kulkueeseen perjantaina, mutta olen sen lähtiessä töissä... eikä mulla olis seuraakaan...
Onko joku muu kiinnostunut tapahtumasta?

Minun herkut tänään ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?