tiistai 16. heinäkuuta 2013

AINIIN

Hei ei tälläistä voi unohtaa, piti vielä sanoa, että meidän vaaka on kadonnut!
Mitä peliä tää tälläinen on?!

Mitä jos porukat tietää?
Mitä jos L on kertonut?
Mitä jos ne on lukeneet mun päiväkirjaa tai blogia?

Ei tää silti mua laihtumasta estä, motivoi vaan.
Niinkuin sekin, että töissä erään työkaverin (ei niin mahtava mutta mahtava kuitenkin) kanssa puhuimme eräästä tytöstä, joka on laihtunut ihan yhtäkkiä 20kg ja myöntää blogissaan, ettei hän tehnyt sitä niin kuin olisi pitänyt.
"Kyllä se on laihempi kuin sinä!"
"Ootko varma.... tai no tottakai.."
"Tai siis.. sulla nyt on lihaksia sentään!"

Oon onnellinen mun lihaksista, mutta että se on laihempi... no sehän nähdään.

2 kommenttia:

  1. kirpasee aina, kun joku sanoo, että joo se on sua laihempi. Vaikka sen itsekin näkisi. Eilen töissä mun työkaveri, joka on mua rutkasti lyhyempi ja huomottavasti pyöreämpi huusi ääneen, että painanko mä oikeasti vähemmän kuin se. Et joo, kyllähän se aina tuntuu. Mut hirveesti tsemppiä, eiköhän se vaaka jostakin tupsahda <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainakin tuli selväksi kaikille että painat vähemmän kuin se :) kiitos, sullekkin tsemppiä ♡

      Poista

Mitä mietit?