torstai 18. heinäkuuta 2013

Takaisin sateeseen

Täällä mä hillun töissä vesisateessa, nyt tauolla.
Housut on toiselta puolelta ihan märät, puntit on onneks saappaanvarressa.
Nää märät hihansuut ei kyllä oo kauheen kivat. Onneks ei ole liian kylmä.

Tänä aamuna olin seota ketutukseen, en millään olis jaksanut lähteä töihin.
Täällä mä piristyin, kun olen nähnyt kolme pientä sammakkoa.

Aamupalan jälkeen napsein ihan hirveesti karkkeja stressiini ja tupakanhimoon.
En kyllä aio ostaa omaa askia pitkään aikaan, ei se oikeesti oo mun juttu.

Ne karkit tuntuu ihan hirveelle kaikkine kaloreineen, otinhan aamukahvin kanssa keksinkin.
Toisaalta oon iloinen, että täällä töissähän ne kuluu, olen ottanut tehtäväkseni kaikkea ylimääräistäkin.
Silti takaraivossa on ajatus, että oon niiden takia ihan perseestä.

Se on vähän niinkuin kun katsoo yhteen suuntaan, niin on ihan tyytyväinen ja rauhallinen,  mutta kun kääntää päänsä toiseen suuntaan, maailma kaatuu.

Nyt pitää mennä takasin kurkkumaalle.

3 kommenttia:

  1. Voi muru, tsemppiä työpäivään. Kyllä ne kalorit siellä töissä puuhastellessa kuluu. Älä stressaa <3

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä! Älä stressaa karkeista nimittäin sun työllä ne kyllä palaa. Voimia ja halauksia pikkuinen! <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos piristävistä kommenteista ihanat ↑ :)♡

    VastaaPoista

Mitä mietit?