tiistai 23. heinäkuuta 2013

Nollausviikonloppu ja uudet huolenaiheet

Hei taas.
Perjantaina en kuntoillut sitten hetkenkään vertaa ja juhlienkin suunnittelu jäi vähille.
En muista mitä silloin tein, enkä mitä söin. En merkinnyt muistivihkooni, vaikka pitäisi.
Kuitenkin luulen, että kalorit pysyi ainakin 600kcal alapuolella (raja perjantaille 580kcal).
L jäi yöksi.

Lauantai oli jotain todella hienoa!
Alkupäivä meni vähän stressatessa ja jännittäessä, kävin kaupassa ja hankin juomat, tein taikinan cocktailpaloja varten ja laitoin itseni valmiiksi.
Ensin meidän mökille saapui minä ja pari muuta tyttöä, pikkuhiljaa loput kaverit ja tuplasti sellaisiakin, joiden tulosta päätin vasta illan aikana.
Minä tarjosin aluksi tytöille kana-papu-rucola salaattia ja ne rakastivat sitä! 
"Oot niin ihana kun jaksat kokata meille!"
"Tää on ihan loistavaa, saanko tän reseptin?"
Ihanaa kuulla kehuja, niiden ruokien eteen kun tein ihan hirveästi töitä.
Myöhemmin tarjosin niitä cocktailpaloja, jotka siis paistoin vasta siellä mökillä.
Ihania mausteisia voitaikinapipareita. Päätin syöväni väin yhden, mutta otinkin pari enemmän, kai?
Makeana herkkuna painoin cocktailtikkuun cantaloupe-melonin paloja ja mansikoita, päälle valutin tummaa ja valkoista suklaata.
Niitäkin rakastettiin ja minullekin hedelmäherkku maistui. 
En jaksanut laskea lauantaina kaloreita.
Nyt saunajuomastasta katsottuani tiedän, että yhdessä siiderissä on 200kcal...
Join lauantaina kymmenen juomaa. Herranjestas...
Ilta olikin sitten sen mukainen! 


Jumaliste, että alkoholi voikin tehdä tälläisestä väsyneestä angstisesta tyypistä sosiaalisen ja iloisen!
Aiemmin kun se alkoholi ei ole sitä temppua tehnyt.
"Tiedättekös tytöt miten mansikoista saa seksikkäitä?" -kaveripoika, josta aiemmin kerroin nähneeni unta.
"Mansikat on kuule seksikkäitä yksinkertaisesti niin että mä syön ne!"-minä
"No.. no totta muuten! Totta!" -se sama kaveripoika.
Olin niin kikseissä tosta hetkestä.
Koko ilta ja yö vaan tanssittiin, naurettiin, otettiin kuvia, sekoiltiin ja nautittiin hyvästä porukasta.
Kellekkään ei tullut paha olo, ketään ei riidellyt.
Mulla ja L:llä oli omat draamat, mutta vain hetken, enkä jaksa välitää..




Sunnuntainakaan en laskenut kaloreita mutta kyllä ne siellä alle 1000kcal pysyi.
En syönyt aamupalan jälkeen kuin muutamia sipsejä ja karkkeja, yöllä L:n luona olo olikin sen mukainen.
L onneksi arvasi mistä oli kyse ja vei mut syömään iltapalaa.
Otin ehkä puoli desiä fitnessmuroja plus maito, muuta en pystynyt syömään.
No mutta sehän olikin darrapäivä, ainakin olevinaan.






Noh, päivällä kävimme L:n kanssa kaupungilla, löysin ihania kynsilakkoja!
L vaati tarjota minulle subwaystä lounasta, otin 15cm vegesubin ilman kastiketta. 
Kun aloimme syömään, minulle iski kauhea ahdistus. Keskellä kuhisevaa kauppakeskusta syöminen sai hengen kulkemaan vaikeammin ja yritin vain käpertyä kokoon ja unohtaa missä olimme.
Häpeän syödä julkisilla paikoilla. Minä todella häpeän.
Ketään ei saisi nähdä sitä, ei ketään liian ulkopuolinen.
Ne katsoo mua ja toteaa, että joku läski tyttö siellä pikaruokalassa mättämässä...
Lopulta sain subini syötyä, minulla meni kaksi kertaa niin kauvan kuin L:llä, vaikka hänellä oli 30cm subi...
Kotiin tultuani olen syönyt rahkaa melonin ja banaanin kanssa, munakasta, karkkia..
Kuitenkaan en liikaa, 675kcal!

t
Ihanat jalat ja housut<3
 Pääsin vihdoin lenkille, neljän viikon tauon jälkeen juoksulenkki muistutti, kuinka rakastankaan lenkkeilyä.
Hymyilin koko matkan ja teki mieli kikattaa. 
5,55km 43min -250kcal
Lisäksi tein vielä koko kehon lyhyen lihaskunnon ja lopuksi venyttelyn.

Nyt vihdoin pääsen nukkumaan, toivottavasti tästä ei nyt tullut hirveän sekava teksti, olen niin väsy...



14 kommenttia:

  1. Aaa wääwää, minäkin haluan nollata taas hetkeksi elämäni kuningasjuomalla<3
    "Jumaliste, että alkoholi voikin tehdä tälläisestä väsyneestä angstisesta tyypistä sosiaalisen ja iloisen!" Harvinaisen totta puhut.. Yleensä oon semmonen sivusta seurailija ja kuuntelija, mutta humalassa vaan antaa mennä ja sosiaalisuus nousee nollasta kymppiin!
    Hihii, alkaa ihan itteäänkin hymyilyttää lukiessa tota sun tekstiä tuosta kaveripojasta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä sitten ;) mua ei sinänsä paljoo hymyilytä, toisaalta sikasiistiä ja toisaalta ihan kauheeta, oonhan mä varattu. :D:

      Poista
  2. toi julkisilla paikoilla syöminen on ihan kamalaa :/ ja aika paha toi kaveripoika, mut sun pitää tehä sillai, mikä tuntuu susta parhaalta, eikä ottaa mitää stressiä siitä.
    Mutta hei, kiva texti, kiva että sulla oli hauskaa, ja paljonpaljon tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, aika saa näyttää. Hankalia juttuja nää tälläset, vaik on ne vissiin aika yleisiä ja harmittomia. Kiiiiitos tsemppiä sullekin <3

      Poista
  3. Ihana kuulla, et sulla on ollu noin kiva viikonloppu! <3

    Eihän noille ihastuksille oikeen minkään mahda. Aika näyttää sit mihin suuntaan elämä kuljettaa :)

    VastaaPoista
  4. voi ihanaa että sulla on ollu huippu viikonloppu! :-)
    ja mulla on tuo sama ahdistus, oon huomannu etten nykysin enää käy julkisilla paikoilla syömässä koska se on hirveetä, oikeesti tuntuu siltä kun kaikki tuijottas :o

    VastaaPoista
  5. Minä samaistuin täysin tuohon julkisella paikalla syömiseen. Se on hirveätä. Häpeän sitä niin paljon että voin sanoa että ymmärrän sinua täysin! Tsemppiä tärkeä! <3

    VastaaPoista
  6. "En tedä kestänkö vastustaa kiusausta kauvaa...
    Pakko se on kestää, en koskaan menisi liian pitkälle! En pystyisi."
    Pidä toi mielessä ja pää kylmänä... Muuten joku kerta huomaat että vittu...!
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti pidänkin! Oon ite joutunut olemaan se petetty osapuoli, enkä koskaan ikinä pystyis tekemään kenellekkään sellaista. :)

      Poista
  7. Mooi! löysin sun blogin tässä muutama päivä sitten ja luin kaikki tekstit. Tykkään sun blogista! :) ja hei tsemppii<3

    VastaaPoista

Mitä mietit?