torstai 4. heinäkuuta 2013

Kuppikakkukapina

Tänään on hyvä päivä.
-eikä ole
ON.

Tänään en noudattanut samaa kaavaa päiväunista masiskohtaukseen, vaan ruuan jälkeen aloin leipomaan.
Leipomalla mä ennenkin unohdin kaikki murheet, mä niin rakastan sitä!
En ihmettele, että viime kerrasta on aikaa, mun syömissekoilujen takia, mutta nyt mä alan taas oppimaan sitä terapiaa.
Tein mansikkamuffinsseja jotka kuorrutin vaaleanpunaisella vaniljakreemillä ja koristelin vihreällä sulatetulla vaahtokarkilla ja keltaisilla nonparelleilla, mansikan näköistä, mansikan makuista.

Piirsin teille mun muffinssin. :3


Siis ihan totta, mä söin sellaisen! 

Se oli hyvää ja olin vielä korvannut osan vehnäjauhoista tattarijauhoilla ja osan sokerista ruskealla sokerilla, joka sinetöi hyvän mielen ja maun. 
Mutta. 
En kiellä, ettenkö olisi harkinnut oksentamista tai jotain.
Paniikki iski, en tiennyt mitä tekisin. 
Kävin sitten suihkussa ja olo parani, mutta tuskin pystyn syömään tänään enää mitään. 
Lupaan yrittää.

Etsin tosi hienoa kuvaa, mut tää oli niin hauska :D

4 kommenttia:

Mitä mietit?