perjantai 29. marraskuuta 2013

Suurinpiirtein elossa

Anteeksi tämä hiljaisuus.
Mulla on ollut koeviikko, vaikka eihän siihen opiskeluun ole paljon aikaa mennyt.
Ei paljoon muuhunkaan järkevään.
Harkatkin jäi eilen välistä kun voimat ei yksinkertaisesti tuntuneet riittävän sinne lähtöön, sain itkukohtauksen ja peruin kyydin viime hetkellä.
Mua väsyttää niin paljon. Mulla on niin kylmä.
Se on totuus. Mä pelkään välillä kuolevani.
Vaikka se oliskin helppoa, en mä sitä tahdo. Kai.
Ja kaikki on mun oman tyhmyyden vika.
Miksi se viimeinen lusikallinen ei mene suuhun? Miksei muka voisi syödä enemmän? Miksei muka voisi painaa vähän enemmän kuin 41kiloa?

Olen niin väsynyt. Ja huomenna laivalle. Jee. Tyhmyri.

9 kommenttia:

  1. voii pikkuinen, paljonpaljon jaksamisia ♥

    VastaaPoista
  2. Miten jakselet? Siusta ei oo kuulunut blogin puolella vähään aikaan.. halauksia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jaksan ihan hyvin jo, anteeksi etten ole tullut päivittelemään tai paljoa kommentoimaan... niin paljon on ollut kiirettä koulun ja jouluvalmistelujen kanssa ja ajatuksetkin vähän sekaisin. Postaan taas pian kun saan tilanteen koottua. Kiitos muistamisesta! :) ♥

      Poista
    2. No, hyvä juttu.. Mä vaan jotenki huolestun jo kaikkien bloggaajien voinnista, kun kukaan ei päivittele mitään ja viimenen viesti on ollu niin täynnä väsymystä ja kaikkea :(
      Toivottavasti paremmat päivät jatkuu, enkä hoputa postailemaan, kun näinkin sain tietää että vielä siellä olet♥

      Poista

Mitä mietit?