sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Itseviha

Viikonloppu käynnistynyt ihan hyvissä tunnelmissa, todella helpottavaa illalla nukkumaan mennessä tietää ettei tarvitse pakottaa itseään aamulla kouluun.

Perjantainen koulupäiväkin jäi osaltani kesken, koska en muistanut viimeisen tunnin luentoa, joka olisi ollut jollain musiikkiopistolla, jonne en sitten enää jaksanut raahautua lopputunnin takia.
Minulla on pakottava tarve jakaa taas tekemäni ruoka (meillä oli lihamakaronilaatikkoa, joten tein oman pöperöni):

Kvinoa-porkkana-papu-sipuli-omena-basilika-kalkkunawokki
Täksi päiväksi olin suunnitellut treenaavani kunnolla, kun en ole saanut aikaiseksi kertaakaan viikolla ja torstaina jäi tanssikin välistä koulun velvoittaman konsertin vuoksi....
En saanut tänäänkään aikaiseksi kuin 15min crosstrainerilla juoksua, mutta tyydyn siihen sillä jo se pieni boostasi ruokahaluani niin, että söin tänään lautasen melkein tyhjäksi!
Äitikin halasi minua iloisena kun hehkutin hänelle saavutustani.
Jälkiruokaa en saanut ihan syötyä loppuun, kun pelkäsin täyttyväni liikaa, mutta pääasia että uskalsin yrittää.

Jälkkärinä banaani"jäätelöä" raakasuklaahipuilla ja "karamelli"kastikkeella, puolikas viikuna
Muutaman puhtaan luomukarkin olen tänään napsinut hyvillä mielin, siis raakasuklaata ja spelttilakua. Muutenkin olen karkkeja napsinut mutta harvan niistä olen niellyt, ne ovat päätyneet hetken veulauksen jälkeen mössönä roskiin ja minun omantunnontuskiksini.
Joku muu olisi voinut syödä ne, eikä minä joka syljin ne pois...
Mutta toisaalta, roskaruoka kuuluu roskiin jos minulta kysytään.
Ei niissä karkeissa ollut mitään ihmiskehoon kuuluvaa...

Suosittelen tutustumaan tabletilla esiintyvään herraan!

Olen puhunut joskus täällä poikaystävästäni, jos nyt ketään sattuu muistamaan, niin hyvä kai ilmoittaa, että taisimme erota tänään.
En vain olisi päässyt elämässä eteenpäin jos joutuisin pohtimaan parisuhdetta, eikä totta puhuen minulla enää ole riittänyt kiinnostusta pitkään aikaan...
Tekee mieli alkaa pohtia näitä suhdeasioita oikein pitkällä linjalla, mutta niin henkilökohtaisesti se aihe ei kai sovi sen laajemmin tänne.

Tässä vielä iltapalaa: 50g rahkaa, 1rkl mysliä, 1/3banaani kanelin kanssa.
Kaneli on tehty taivaassa <3
Se sopii niin hyvin monien hedelmien ja ruokien kanssa ja lisää toki aineenvaihduntaakin. 
Cayennepippurin tavoin sen syömisestä tulee jotenkin lämmin olo.


^Teksti on siis kirjoitettu eilen, mutta Eino- myrsky taisi verottaa meidän nettiyhteyttä, enkä päässyt julkaisemaan...

Tänään olen jatkanut veulaa-sylje- harrastustani, mutta koitan päästä siitä mahdollisimman äkkiä eroon. Onhan se nyt ällöttävää ja voi johtaa suuremman mittakaavan ongelmiin...

Olen jälleen suunnitellut treenaavani tänään, mutta minua väsyttää niin kovasti ja pitäisi hoitaa pari koulutyötäkin.
Minulle tulee hirveän huono olo jos jätän treenini väliin, aivan varmasti, mutta silti kokoajan keksin jotain millä lykätä sitä.
Voisin jättää sen tänään välistä ja luvata tsempata taas ensiviikolla (tai ensikuussa), mutta sen ajattelukin vain kasvattaa itseinhoa.


Kamalaa, kun ei tiedä, onko okei jättää treeni välistä, vai olisiko se keholleni parempi jos treenaisin..
Jotain kuitenkin pitää ihmisen tehdä. Vai pitääkö? 
Pitää jos se tahtoo olla rehellinen käyttäessään hashtaggeja #healthylifestyle ja #fitfam.
Harva oikeasti treenaa niin kuin minulla on tapana (tai miten sen yritän toteuttaa), vai oikeastiko vain harva..?
Mutta minä en tahdo olla sellainen, joka ei treenaa.. 
Tahdon olla näkyvän vahvassa ja hyvässä kunnossa!

Vai pitääkö minun myöntää, että mielenterveyteni ei nyt anna sille unelmalle myöden...
 Niimpä niin, olen yrittänyt liikaa ja nyt joudun aloittamaan kaiken alusta.
Olen mokannut.
En tahdo huomenna kouluun.

Ihan mun näköinen.

2 kommenttia:

  1. heii pieni, ei se mitään haittaa jos et treenaa joka päivä. ei tarvi potea huonoa oloa siitä. tsemii ja paljon voimia sulle ihan kaiken suhteen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei jokapäivä mutta edes parina päivänä... mutta niin :<
      Paljon kiitoskia ♥

      Poista

Mitä mietit?