lauantai 15. helmikuuta 2014

Kontrollifriikki

Olin tänään serkun synttäreillä.
Siellä oli tarjolla kaikenlaista, mutta mulla oli päivällistä mukana eväsrasiassa. Maistelin kyllä monta juttua ja chili-mudcakea enemmänkin kuin pari lusikallista, enkä ole varma häpeänkö sitä.

Illalla olen syönyt skyriä (maitotuote), suolapähkinöitä, luomu juuressipsien lisäksi "perus"sipsejä reilun kourallisen, kokonaisen kuivatun viikunan, kokonaisen (itsetehdyn) raakavalkosuklaakonvehdin, maitosuklaata... ei todellakaan tunnu hyvältä. En halua että mun sisällä on tuo määrä tuonlaisia juttuja.. en kuitenkaan aio oksentaa, en koskaan, vaikka se olisi kuinka nopea ratkaisu.
"Luotan" detox-teehen ja huomiseen aamuun.
Yritän muistaa, että jokainen kalori on minulle hyväksi mistä se ikinä tuleekaan. Yritän.
Minun on vain parempi pitäytyä niissä ruuissa jotka oikeasti tunnistan hyvää tekeviksi.
Miksi sitten söin sellaisia asioita, jotka näen roskana?
Pelottavaa. On löydettävä muuta ajateltavaa. Muuta kontrolloitavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?