tiistai 14. heinäkuuta 2015

Natural High Healing

Moi kaikki rakkaat!

Pitkä tauko taas kirjoittamisessa.
Tavallaan mulla on vaikeuksia pysähtyä luomaan asioita. Mun oireilu näkyy siinä, että lykkään velvollisuuksia ja minulle rakkaita tekemisiä syömällä huonosti. 

Yhä edelleen, niin se on mennyt. Satunnaisia parempia päiviä on kuitenkin ollut ja ne tuovat toivoa paremmasta. 
Kun tietää mitä odottaa, jaksaa taistella päämääränsä eteen.
Haluan yhä laihtua vähän, mutta se tulee luonnostaan kun saan asiani järjestykseen.

Se että olen aloillani tässä kirjoittamassa, on merkki askeleesta kohti mielenrauhaa.
Olin viikonloppuna Natural High Healing Festareilla ja kaikki mitä siellä koin, vahvisti minua ja toi tunteen että minulla on paikka tässä maailmassa.

Tästä Urbaaniviidakkoseikkailijattaren kokemus ja upeat kuvat festareilta!

Minulla on aina ollut vähän ulkopuolinen ja yksinäinen, pelokas olo, mutta siellä tunsin kuuluvani täysin joukkoon ja olevani hyvä juuri näin.
Olin kotona, tämä yhteisö, jolle ykseys ja ikuisuus on päivänselvää on minun kotini.

Koen rakkautta ja empatiaa kaikkia kohtaan, mutta se satuttaa herkkää tyttöä, kun tietää, ettei tätä empatiaa tule arkimaailmassa kaikkialta takaisin.
Ihminen se on Valon Soturikin, hänen tiensä on kovin vaikea ilman tukea ja hyväksyntää, vaikka oman sydämen lämpö säteilisi kaikkialle.

Elämä voi sittenkin oikeasti olla tosi siistiä.

Onnellisuuteni ja toiveikkuuteni on ollut tähän asti paljon sellaista itselleen uskottelua. Murheen sysäämistä sivuun ajattelemalla positiivisia asioita.
Festivaalilla koin todellisen onnen, se rakkaus ja yhtenäisyys kosketti niin, että lopetusseremoniassa itkin antaumuksella ja enemmän kuin pitkään aikaan. Itkin onneani.

Nyt pyrin tuomaan tätä onnea kotiin ja arkeen sekä muistamaan, että minulla on paikka maailmassa.
Kodin energiat ovat mulle kovin raskaita, sillä täällä on tapahtunut niin paljon raskaita asioita sairasteluni myötä eikä perhe joka luona asun värähtele kanssani samoilla energioilla. Täällä nauru on ärsyttävää ja huolettomuus välinpitämättömyyttä.

Onneksi alan olla sen ikäinen, että saatan pian muuttaa omilleni. Siihen asti, pyrin muistamaan sitä hyvää joka minua odottaa sydänperheeni luona ja luomaan rakkautta kaikkialle ympärilleni.

Ystävä sanoi, että tulen kokemaan tämän kaiken vielä vahvempana, kun jatkan valitsemallani valon tiellä... Tässä on todellakin jotain mitä odottaa.
Me ollaan kaikki yhtä.

I am healing my body- I am strong
I am healing my mind- I am strong

We are healing our bodies- we are strong
We are healing our mind- we are strong

I love you. So much. Unconditionally. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?